ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی On7 توسط کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تایید شد

تلفن همراه Galaxy One 7 ورژن 2016 توسط سازمان TENAA در چین تاییدیه عرضه به بازار را دریافت کرده است و حالا امروز خبر آن رسیده که کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) نیز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

تلفن همراه Galaxy One 7 ورژن 2016 توسط سازمان TENAA در چین تاییدیه عرضه به بازار را دریافت کرده است و حالا امروز خبر آن رسیده که کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) نیز این تلفن را تایید کرده است.

برخلاف TENAA، مدارک موجود در وبسایت FCC شامل اطلاعات سخت افزار یا تصویری از دستگاه نمی شوند اما به لطف TENAA، می توان گفت که Galaxy On7 ورژن 2016 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی (1920 در 1080) برخوردار است.

درون دستگاه چیپست اسنپدراگون 625 قرار گرفته که پردازنده ای هشت هسته ای با سرعت پردازش 2 گیگاهرتز درون خود دارد و کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قرار گرفته است. 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین های 13 و 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصه های مهم این دستگاه به شما می روند. لازم به ذکر است که گویا اندروید 6.0.1 به صورت پیش فرض روی Galaxy On7 نصب بوده و موبایل از سنسور اثر انگشت نیز بهره مند است.

پشتیبانی از رادیو FM نیز به این تلفن همراه اضافه شده و Galaxy On7 را می توان در رنگ های طلایی، طلایی صورتی، مشکی و طلایی متالیک خریداری کرد. با توجه به اینکه مدت زمان اندکی تا فرا رسیدن IFA زمان باقی مانده، می توان باور داشت که کره ای ها این موبایل را برای معرفی در خاک آلمان نگه داشته اند. IFA 2016 از تاریخ 12 شهریور آغاز خواهد شد و تا 17 شهریور ادامه می یابد اما کمپانی های بزرگ معمولا پیش از باز شدن درب های نمایشگاه کنفرانس های خبری خود را برگزار می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی