ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت مشکل باتری سرفس پرو 3 را به صورت نرم افزاری رفع می کند

همان طور که می دانید کاربران تبلت های سرفس پرو 3 مایکروسافت چند وقتیست از مشکل تخلیه سریع باتری شکایت دارند و تلاش های این شرکت برای رفع عیب از جمله به روز رسانی فرمور نیز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

همان طور که می دانید کاربران تبلت های سرفس پرو 3 مایکروسافت چند وقتیست از مشکل تخلیه سریع باتری شکایت دارند و تلاش های این شرکت برای رفع عیب از جمله به روز رسانی فرمور نیز این ایراد را رفع نکرده. ظاهراً در این زمینه حق با ردموندی ها بوده و کاهش شدید زمان شارژدهی، نقص نرم افزاری است و نه سخت افزاری.

کمپانی مورد بحث به تازگی اعلام کرده باتری های به کار رفته در سرفس پرو 3 هیچگونه ایرادی ندارند و با ارائه پَچ نرم افزاری طی روزهای آتی، وضعیت تبلت های فوق به حالت عادی باز خواهد گشت. به همین دلیل، مایکروسافت می گوید کاربران فعلاً دست به تعمیر یا تعویض قطعات سخت افزاری نزنند.

البته این خبر برای خیلی از صاحبان سرفس پرو 3 خوشایند نخواهد بود، زیرا بسیاری از آنها هزینه سنگین 450 دلاری یا بیشتر را برای تعویض دستگاه هایشان به مایکروسافت پرداخته اند، اما اکنون می بینند این اقدام ضرورتی نداشته.

همچنین برخی از کاربران نیز به دلیل نیاز روزانه به این دستگاه، نمی توانند تا زمان رفع ایراد از سوی کمپانی مورد بحث منتظر بمانند و بنابراین باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

به هر حال، باید دید پاسخ ردموندی ها به این انتقادات چیست، و برای جبران احتمالی خسارات وارده به کاربران چه راهکاری را در پیش خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی