ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی نووا تلفنی مخصوص بانوان است [شایعه]

تلفن همراهی که تحت عنوان Huawei NOVA در حال حاضر شناخته می شود، احتمالا محصول جدیدی است که کمپانی نام برده چینی قصد معرفی آن را در برلین آلمان و طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

تلفن همراهی که تحت عنوان Huawei NOVA در حال حاضر شناخته می شود، احتمالا محصول جدیدی است که کمپانی نام برده چینی قصد معرفی آن را در برلین آلمان و طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 دارد.

در حالی که بسیاری انتظار معرفی Huawei Mate 9 را دارند، گفته شده که این محصول هم با هدفگیری بازار زنان طراحی شده و تنها وجه تفاوت آن با دیگر موبایل های امروزی ظاهر متفاوتی است که دارد.

با این حال، هوآوی اولین شرکتی نیست که چنین محصولی مخصوص به یک جنسیت خاص طراحی می کند. اخیرا موبایل Keecoo K1 نیز با مشخصه «طراحی شده برای بانوان» به نمایش گذاشته شد.

Huawei-NOVA-for-Women-Leak-w600

البته، هوآوی اوایل سال 2016 و در جریان نمایشگاه CES بود که از Huawei Watch مخصوص بانوان نیز رونمایی کرد و گویا چینی ها در این زمینه قصد دارند بهترین باشند.

آنچه با شما به اشتراک گذاشتیم، تنها اطلاعاتی است که از پروژه Huawei NOVA در دسترس است. این شایعات در وبسایت Weibo به همراه عکس فوق انتشار یافته اند و احتمالا برای بیشتر دانستن، باید تا دو هفته دیگر منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی