ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوگو بارا: شیائومی در «آینده نزدیک» وارد بازار آمریکا می شود

سال هاست که شنیده می شود تولیدکننده محبوب اسمارت فون در چین یعنی شیائومی در تلاش است تا فروشگاه مختص به خود را در آمریکا راه اندازی کند. اما هر بار که این شایعه قوت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

سال هاست که شنیده می شود تولیدکننده محبوب اسمارت فون در چین یعنی شیائومی در تلاش است تا فروشگاه مختص به خود را در آمریکا راه اندازی کند.

اما هر بار که این شایعه قوت می گیرد، این کمپانی هم به آن واکنش نشان داده و اعلام می کند که برنامه ای برای انجام این کار ندارد اما همزمان این اطمینان را هم می دهد که چنین اتفاقی عاقبت رخ می دهد.

حال با در نظر داشتن مصاحبه ای که هوگو بارا نایب رئیس شیائومی اخیرا با بلومبرگ انجام داده می توان گفت که به زودی خبرهای خوبی در این باره شنیده می شود. وی که پیشتر از کارکنان گوگل بوده است تایید کرد: دیگر به نفع ما نیست که از بازار «مهم» آمریکا دور بمانیم و در آن فعالیتی نداشته باشیم.

هوگو بارا در مصاحبه خود اعلام نمود که شیائومی چشم به بازار آمریکا دوخته و بعد از آنکه به آن ورود پیدا کرد در نظر دارد از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ موبایل ها و دیگر گجت های تولیدی اش استفاده نماید. برخی پیش بینی کرده اند که این شرکت احتمالا از شیوه فروش سرعتی (در این روش تعداد محدودی کالا به قیمت پایین و برای یک بازه زمانی کوتاه در سایت های آنلاین به فروش گذاشته می شوند) استفاده خواهد کرد که در چین و هند پیاده سازی اش کرد.

البته اضافه نماییم این شرکت هم اکنون مدل های محدودی پاوربانک، دستبند سلامتی و هدفون را از طریق سایت خود یعنی Mi.com در اختیار کاربران آمریکایی قرار می دهد، اما نایب رئیس شیائومی در مصاحبه اش با بلومبرگ اعلام نمود که به زودی محصول تازه ای را در آمریکا معرفی می کند.

در پایان بد نیست اشاره کنیم شیائومی که تا همین دو سال پیش بازار اسمارت فون چین را تحت سلطه خود داشت به خاطر عملکرد تهاجمی هوآوی چندین پله سقوط داشت و در سه ماهه گذشته این شرکت از نظر میزان سهمش از بازار چین جایگاه چهارم جدول را در اختیار گرفت. از طرفی کل بازار چین نیز مدتی است که با چالش های زیادی روبه رو شده که این مساله نیز دردسرهایی را برای شیائومی به وجود آورده است.

خوشبختانه اما ورود این شرکت به بازار عظیم هند باعث شده که اندکی از زیان ناشی از این ضعف عملکردی کاسته شود. با در نظر داشتن همین موفقیت حالا مدیران این غول فناوری چینی در تلاشند تا هرگونه اقدام لازم را برای ورود به آمریکا انجام دهند که براساس میزان فروشش، عنوان بزرگ ترین بازار اسمارت فون در دنیا را یدک می کشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    کارش درسته خدایی این هوگو بارا ، یجوری مثل استیو جابزه ولی جووون شدش خخخخ

مطالب پیشنهادی