ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن Allo اجازه پاک کردن پیام ها را به کاربران خود می دهد

پیام رسان Allo گوگل به شما اجازه می دهد که پیام ها را از مکالمه هایتان حذف کنید، قابلیتی که مطمئنا پس از انتشار اپلیکیشن با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه می شود. با توجه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

پیام رسان Allo گوگل به شما اجازه می دهد که پیام ها را از مکالمه هایتان حذف کنید، قابلیتی که مطمئنا پس از انتشار اپلیکیشن با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه می شود.

با توجه به اینکه امنیت و حریم خصوصی این روزها به دغدغه مهمی برای مردم تبدیل شده، گزینه ای مثل پاک کردن پیام های ارسالی چیزی است که می تواند از مهم ترین اولویت های کاربران برای استفاده از اپلیکیشن های پیام رسان باشد.

جالب است بدانید که Allo در شرایطی از این قابلیت پشتیبانی می کند که پیام رسان قدیمی تر گوگل یعنی Hangouts از چنین امکانی برخوردار نیست، و همین باعث شده که توجهات بیشتری را به سوی خود جلب کند.

123-w600

مطابق گزارشات، کاربران Allo می توانند پیام ها را به صورت تکی انتخاب و هر کدام را که بخواهند از پنجره مکالمه حذف کنند. البته طبق اسکرین شات هایی که از نسخه پیش نمایش اپلیکیشن منتشر شده، به نظر می رسد که هنوز گزینه ای برای پاک کردن چندین پیام به طور همزمان در Allo وجود ندارد.

با این وجود احتمالش هست که گوگل در نسخه عمومی و در زمان انتشار رسمی Allo قابلیت مورد بحث را نیز به پیام رسان خود بیفزاید.

لازم به گفتن نیست که قابلیت حذف پیام ها هم برای موارد ارسال شده توسط کاربر و هم برای موارد دریافتی امکان پذیر است. همچنین امکان حذف پیام ها فقط محدود به پیام های متنی نیست، بلکه پیام های حاوی عکس و ویدئو و فایل های مالتی مدیا را هم شامل می شود.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای اپلیکیشن Allo اعلام نشده، اما در حال حاضر تعداد محدودی از کاربران به نسخه پیش نمایش آن دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی