ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بدنه آکیلس تاچ به آهنربا مجهز می شود

حاضرین در نمایشگاه گیمزکام آلمان، پس از بازی کردن با آخرین ورژن آکیلس تاچ، کنترلرهای مخصوص آکیلس ریفت که به صورت جداگانه برای هر دو دست طراحی شده اند، متوجه تغییراتی در آن شدند. بدنه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

حاضرین در نمایشگاه گیمزکام آلمان، پس از بازی کردن با آخرین ورژن آکیلس تاچ، کنترلرهای مخصوص آکیلس ریفت که به صورت جداگانه برای هر دو دست طراحی شده اند، متوجه تغییراتی در آن شدند. بدنه آکیلس تاچ حالا پوشیده از آهنرباهایی است که سبب وصل شدن دو کنترلر به یکدیگر می شود.

پس از پرس و جو از مسئولین غرفه آکیلس، خبرنگاران بالاخره متوجه شدند که بله، این یک ویژگی جدید است و تصمیم بر آن شده که در محصول نهایی هم آهنرباها قرار بگیرند با این تفاوت که اندکی تغییرات جزئی برای بهبود کیفیت داشته باشند.

اما حالا این آهن رباها به چه کار می آیند؟ همانطور که از تصویر فوق مشخص است، با چسباندن بدنه شان به یکدیگر، هر دو تشکیل یک کنترلر واحد می دهند. در این صورت هم به راحتی می توان تشخیص داد که کدام برای دست چپ و کدام برای دست راست است و هم شانس گم شدن شان کم می شود.

علاوه بر این، شاید در برخی از بازی ها راحت تر باشد که این دو به شکل یک کنترلر واحد عمل کنند. برای مثال فرض کنید کنترلر یک سفینه فضایی را در دست گرفته اید. طبیعتا بهتر است که یک فرمان محکم و واحد داشته باشید تا دو وسیله جدا از هم.

آکیلس ریفت چند ماهی است که به بازار عرضه شده اما علاقه مندان به این هدست برای انجام بازی ها باید از کنترلر اکس باکس وان بهره ببرند. کمپانی آکیلس وی آر وعده داده که ورژن نهایی آکیلس تاچ را در سه ماهه انتهایی سال 2016 به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی