ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت شیائومی احتمالا این هفته معرفی شود

یکی دو سالی می شود که همه منتظر رونمایی از ساعت جدید شیائومی هستند و اینترنت پر شده از شایعات مربوط به آن، اما دریغ از یک خبر رسمی یا گزارشی که از یک منبع ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۶

یکی دو سالی می شود که همه منتظر رونمایی از ساعت جدید شیائومی هستند و اینترنت پر شده از شایعات مربوط به آن، اما دریغ از یک خبر رسمی یا گزارشی که از یک منبع رسمی ارسال شود. با این حال، گویا به زمان رونمایی و معرفی این دستگاه نزدیک شده ایم.

این کمپانی چینی که دستبندهای آن با قیمت مناسبی در دسترس مشتریان قرار گرفته اند و حتی برای کودکان نیز دستبندهای مناسبی طراحی کرده، گویا قرار است بالاخره یک ساعت هوشمند نیز بسازد و به بازار عرضه کند.

بنا به شایعه ای که به تازگی منتشر شده، شیائومی قرار است در کنفرانس 25 آگوست خود برابر با 4 شهریور، یک ساعت هوشمند واقعی معرفی کرده و به سبد محصولات خود اضافه کند.

اسکچی که به ساعت جدید شیائومی منتسب شده.
اسکچی که به ساعت جدید شیائومی منتسب شده.

آنچه مشخص است، تفاوت میان این ساعت و اپل واچ بوده. با توجه به پیشینه چینی ها در زمینه تولید محصولات با کیفیت اما ارزان قیمت، احتمال می رود که ساعت شیائومی قیمتی حدود 150 دلار یا کمی بیشتر داشته باشد.

با توجه به مالیات و باقی موارد، گفته شده که قیمت جهانی قطعا بیش از این مقدار خواهد بود. آنچه درون دستگاه قرار دارد یا اینکه چه سیستم عاملی قرار است برای آن برگزیده شود هنوز مشخص نیست اما دور از ذهن نیست که بگوییم این ساعت با نمایشگر دایره ای خود Android Wear را اجرا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی