ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ بیشترین سهم از بازار موبایل هند را به دست آورده است

مؤسسه تحقیقات بازار IDC در جدیدترین گزارش خود از بازار اسمارت فون هند، اعلام کرد سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیشترین سهم را از این بازار در اختیار داشته. طبق گزارش اعلام ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۵

مؤسسه تحقیقات بازار IDC در جدیدترین گزارش خود از بازار اسمارت فون هند، اعلام کرد سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری میلادی بیشترین سهم را از این بازار در اختیار داشته. طبق گزارش اعلام شده این کمپانی کره ای حدود 25.1 درصد از فروش کل تلفن همراه در هند را بر عهده دارد.

در این گزارش می خوانیم: «با معرفی مدل های جدید از موبایل های J5 ,J2 و J7 در سه ماهه دوم 2016، فروش این دستگاه ها باز هم افزایش یافته و بخش اصلی محصولات سامسونگ در هند را تشکیل می دهند.»

لازم به ذکر است اسمارت فون های مایکرومکس با سهم 12.9 درصدی در رتبه دوم قرار دارند. این کمپانی با استفاده از استراتژی های جدید فروش و بازاریابی توانسته پس از دو دوره کاهش فروش، دوباره سهم خود را از بازار فوق افزایش دهد. همچنین ارزش سهام این کمپانی با معرفی تلفن های همراه سری Canvas 6 و Yu Yunicorn در بازه 200-150 دلار قرار گرفته.

طبق گزارش فوق، در رده های بعدی به ترتیب کمپانی های لنوو، اینتکس و «رلاینس جیو» به ترتیب با رقم 7.7، 7.1 و 6.8 درصد قرار دارند.

gsmarena_001

در مجموع بازار اسمارت فون هند طی سه ماه گذشته حدود 17 درصد رشد داشته، ضمن اینکه واردات موبایل کشور مورد بحث از چین نیز در همین دوره 28 درصد افزایش یافته است. در بین کمپانی ها چینی حاضر در بازار تلفن همراه هند، نام هایی همچون لنوو، ویوو، شیائومی، اوپو و جیونی دیده می شوند.

لازم به ذکر است پیش از این فقط کمپانی لنوو توانسته بود در بازه سه ماهه بیش از 1 میلیون دستگاه به بازار کشور هند عرضه کند، اما در حال حاضر دیگر شرکت ها نیز موفق به این کار شده و موبایل Redmi Note 3 از شیائومی توانسته بیشترین تعداد سفارش آنلاین را در بین تمامی تلفن های همراه موجود در بازار هند در سه ماهه دوم سال جاری به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    قابلبت بایک مود بود اضافه شد براشون ن؟
    چقد جالب
    فکر نمیکردم به این زودی برای سامسونگ این اتفاق بیوفته

  • 09186204817
    09186204817 | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    پس نتیجه مسابقه چیشد؟

مطالب پیشنهادی