ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Milk Music سامسونگ 1 مهر بسته می شود

مارس سال 2014 بود که سامسونگ سرویس Milk Music را معرفی کرد و همانطور که همین حالا هم از شنیدن نام آن تعجب می کنید، آن دوران هم برای همه عجیب بود. سرویس مذکور فقط ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

مارس سال 2014 بود که سامسونگ سرویس Milk Music را معرفی کرد و همانطور که همین حالا هم از شنیدن نام آن تعجب می کنید، آن دوران هم برای همه عجیب بود. سرویس مذکور فقط روی برخی از دستگاه های گلکسی در دسترس بود و به خاطر نداشتن هیچگونه تبلیغ و سادگی اش حمایت های بسیاری از سوی رسانه ها دریافت کرد.

سامسونگ در نهایت سرویس خود را برای دستگاه های بیشتری عرضه کرد و حتی در مارس سال گذشته که سالگرد یک سالگی آن می شد، اپلیکیشن تحت وبی برای نسخه دسکتاپ ساخت. اما از نوامبر 2015 که سامسونگ شروع به توقف فعالیت Milk Video کرد، Milk Music هم رو به سراشیبی می رفت.

حالا کره ای ها از پایان عمر Milk Music خبر داده اند. طبق بیانیه ای رسمی، این شرکت اعلام کرده که پشتیبانی از سرویس نام برده را در تاریخ 22 سپتامبر برابر با 1 مهر ماه پایان می دهد.

در عوض، حالا قرار است سامسونگ روی سرویس های بهتری تمرکز کند و اگر همین حالا به صفحه پلی استور این محصول بروید، به صفحه اپلیکیشن Slacker Radio ارجاع داده می شوید که هزینه ماهانه عوضویت در آن به صورت Pro و Premium به ترتیب 4 و 10 دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

    چی هع ای

مطالب پیشنهادی