ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 7 پلاس در دستان هنرپیشه تایوانی رؤیت شد

اگر از طرفداران سینمای آسیای شرقی و بازیگران آن باشید، احتمالاً نام «جیمی لین» برایتان آشناست، هرچند او در زمینه های دیگری نیز مشهور است. در تصویری که چند لحظه پیش منتشر شده، این بازیگر تایوانی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

اگر از طرفداران سینمای آسیای شرقی و بازیگران آن باشید، احتمالاً نام «جیمی لین» برایتان آشناست، هرچند او در زمینه های دیگری نیز مشهور است. در تصویری که چند لحظه پیش منتشر شده، این بازیگر تایوانی را می بینیم که نسل جدید آیفون را در اختیار دارد، هرچند مشخص نیست او چگونه به این موبایل که هنوز معرفی نشده، دست پیدا کرده.

البته در گذشته نیز عکس هایی را دیده بودیم که «لین» را با مدل های iPhone 5c و iPhone 6 پیش از رونمایی رسمی نشان می داد. حال گویا دوباره همین داستان تکرار شده و آیفون 7 پلاس را در دستان او می بینیم، و مهم تر از همه اینکه ظاهراً شایعات مربوط به دوربین دوگانه این محصول صحت داشته.

لازم به ذکر است هنوز نمی دانیم موبایلی که در اختیار «لین» قرار دارد یک نمونه واقعی است یا مدل اولیه، یا شاید هم ماکتی باشد که چندی پیش در تصاویر و ویدیوهای مختلف دیدیم. به هر حال با توجه به سابقه او در به دست آوردن آیفون ها قبل از رونمایی رسمی، می توان این بار نیز عکس منتشر شده را جدی گرفت.

به هر حال، چیزی به معرفی رسمی آیفون های سال 2016 نمانده و اگر این تصویر هم واقعی نباشد، به زودی شاهد محصولات جدید کوپرتینویی ها خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hakimi
    hakimi | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    این چرا پالتو پوشیده ؟ مگه اونجا تابستون نیست؟

  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    یکی هم من امروز تو تلویزیون دیدم
    منتها دست " احمد پور مخبر "
    ????

مطالب پیشنهادی