ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار برخی اطلاعات از گلکسی C9 سامسونگ؛ موبایلی برای چین که فعلا در هند است

به نظر می رسد که یکی دیگر از کهکشانی های سامسونگ در راه چین باشد. این طور که «سم موبایل» گزارش می دهد، شرکت کره ای مورد بحث تصمیم دارد در آینده ای نزدیک موبایلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

به نظر می رسد که یکی دیگر از کهکشانی های سامسونگ در راه چین باشد. این طور که «سم موبایل» گزارش می دهد، شرکت کره ای مورد بحث تصمیم دارد در آینده ای نزدیک موبایلی موسوم به گلکسی C9 با شماره مدل «SM-C9000» را به کشور یاد شده ببرد.

برخی اطلاعات مرتبط به این دستگاه نیز به لطف وب سایت «Zauba» که پایش کننده اجناس ورودی و خروجی از کشور هند است، افشا شده اند. برای مثال، اکنون می توان دید که محصول مورد بحث از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره برده و بر اساس گونه های پیشین سری C، احتمال داده می شود که این دستگاه نیز به پنل نمایشگر AMOLED مجهز شده باشد.

جالب اینجاست که در لیست توضیحات وب سایت یاد شده، می توان قیمت مشخص شده برای گلکسی C9 را نیز مشاهده کرد که برابر با ۱۷ هزار روپیه، معادل ۲۵۰ دلار آمریکا تعیین گشته است.

سامسونگ پیش از این گلکسی C5 و C7 را معرفی نموده که به شکل اختصاصی در اختیار کاربران چینی قرار گرفتند. به نظر می رسد که باز هم شاهد تکرار این سناریو باشیم و گلکسی C9 نیز به همان سرنوشت دچار گردد.

اما شاید سوال برایتان پیش آمده باشد که یک موبایل اختصاصی برای بازار چین، در هند چه می کند. سامسونگ به طور معمول ابزارها را پیش از رونمایی و برای انجام برخی آزمایشات نهایی، به مرکز تحقیق و توسعه خود در هند ارسال می کند. تصور می شود که همین شرایط برای C9 هم پیش آمده و یکی از نمونه های اولیه (پروتوتایپ) از محصول یاد شده برای این مرکز ارسال شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی