ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر تبلیغاتی جدیدی از سوی ال جی برای V20

شرکت LG مدتی است که یک روند تازه در خصوص معرفی محصولاتش در پیش گرفته؛ فرایندی که سایر شرکت های تولید کننده ابزارهای الکتریکی هنوز به آن علاقه ای نشان نداده اند. روند مورد اشاره به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

شرکت LG مدتی است که یک روند تازه در خصوص معرفی محصولاتش در پیش گرفته؛ فرایندی که سایر شرکت های تولید کننده ابزارهای الکتریکی هنوز به آن علاقه ای نشان نداده اند. روند مورد اشاره به این شکل است که پیش از معرفی رسمی یک موبایل پرچمدار، خود ال جی کم کم برخی از ویژگی های شاخص آن را در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

برای مثال، در حال حاضر از برخی اطلاعات پایه ای در مورد تلفن هوشمند V20 آگاهیم. امروز هم ال جی یکی دیگر از ویژگی ها را اعلام کرده و تصویر تازه ای را به انتشار رسانده تا هیجان بیشتری برای موبایل قدرتمند خود ایجاد کند.

تصویر به انتشار رسیده در امروز، به تاریخ معرفی V20 اشاره دارد که در نهم آگوست (۱۷ شهریور) است. از سوی دیگر می توان یک میکروفون را نیز در میانه تصویر تبلیغاتی دید. صرفاً همین، و توضیحی در این رابطه داده نشده است.

LG-V20-teaser_2-w600

تصویر به انتشار رسیده جدید نیز در اصل به قدرت پردازش صدای V20 اشاره می کند. این شرکت پیشتر تایید کرده بود که V20، از قابلیت Hi-Fi و ۳۲-بیتی Quad DAC (دیجیتال به آنالوگ) پشتیبانی می کند. با Quad DAC، ال جی V20 صدایی شفاف و واضح تولید می کند که به یک اجرای زنده نزدیک است.

باید دید این شرکت کره ای در دو هفته باقی مانده و قبل از معرفی رسمی، چه برای رو کردن دارد. در حال حاضر گمانه زنی می شود که این موبایل به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم و دوربین های ۲۱ و ۸ مگاپیکسلی مجهز شده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rahmani
    rahmani | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    گوشی های ال جی بد نیست ولی دوتا مشکل اساسی داره یکی رابط کاربری کودکانه و دومی باطریش البته تو جی پنج طراحی ماژولی هم اضافه شده با بیرون زدگی دوربینش این دوتا رو هم ردیف کنه میشه عالی البته خیلی جاها گفته شده که برد گوشی های ال جی بعد دو ماه میسوزن

    • | ۲ شهریور ۱۳۹۵

      گوشی G4 من همین مشکل رو داشت
      اول که باطریش خیلی خیلی ضعیف بود و افتضاح.
      دو هفته پیش هم گوشیم در حال کار کردن ریست شد و دیگه درست نشد
      حتی فلش هم نشد
      بردم نمایندگیش،گفت سری اول همه گوشی های G4 بردشون مشکل دارن و میسوزه.
      بورد گوشی منم خراب شده بود.
      خوشبختانه گوشی رو با گارانتی گرفتم و الان هم در حال تعمیره و منتظرم بزودی به دستم برسه

  • سالار کامکار
    سالار کامکار | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    شدیدا منتظرم ببینم چه شکلیه . چون طراحی v 10 واقعا خوب بود . میتونه با نوت 7 رقابت کنه

مطالب پیشنهادی