ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

پلی استیشن 4 اسلیم 24 شهریور عرضه خواهد شد؛ تصاویری از کنسول لو رفت [شایعه]

17 روز تا رویداد پلی استیشن باقی مانده و با وجود این که خیلی ها به انتظار رونمایی از کنسول جدید سونی با نام رمز پلی استیشن نئو نشسته اند، گزارشات نشان می دهند ژاپنی ها ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

17 روز تا رویداد پلی استیشن باقی مانده و با وجود این که خیلی ها به انتظار رونمایی از کنسول جدید سونی با نام رمز پلی استیشن نئو نشسته اند، گزارشات نشان می دهند ژاپنی ها برنامه های بیشتری داشته باشند. با توجه به تصاویر لو رفته، سونی همانند مایکروسافت تصمیم دارد تا ورژن اسلیم کنسول نسل هشتمی خود را وارد بازار کند.

بر اساس عکس ها، پلی استیشن 4 اسلیم نسبت به کنسول پیشین ابعاد بسیار کوچک تری داشته و خبری هم از دکمه های لمسی نیست؛ همانند آنچه که سری جدید پلی استیشن 4 داشتند. کد ساخت کنسول CUH-20XX هست که اگر با کدهای استاندارد سونی مقایسه نماییم، برای طراحی دوباره کنسولش متناسب خواهد بود. دو رقم آخر این کد هم به منطقه که سخت افزار را خریداری می کنید اشاره دارد.

PS4Slim-7-
با توجه به این خرید اکس باکس وان اسلیم 300 دلار هزینه می برد، پیشبینی می شود سونی هم قیمت پلی استیشن 4 اسلیم را همین حدود نگه دارد. گزارشت از عرضه این کنسول در چهاردهم سپتامبر [24 شهریور] خبر می دهند.
تصاویر عدد 16 را نشان می دهند. بنابراین این ورژن اسلیم مربوط به انگلستان هست. با وجود این که از عکس ها همچنان با عنوان شایعه یاد می شود، بعید می دانیم سونی برنامه ای برای پلی استیشن 4 کوچک تر نداشته باشد. ضمنا هیچ گونه سندی در پایگاه داده FCC هنوز ثبت نشده است. بد نیست بدانید پیشتر شایعاتی پیرامون ورژن اسلیم پلی استیشن 4 شنیده می شد.

با وجود موفقیت هایی هم که اکس باکس وان اسلیم به دست آورد، تحلیل گران پیشبینی کرده بودند سونی برنامه ای مشابه را پیش گرفته و پلی استیشن 4 اسلیم را عرضه می کند تا دست بازیکن ها برای خرید کنسول های خود [بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن نئو] را بازتر بگذارد. باید صبر کنیم و ببینیم رویداد پلی استیشن که هفتم سپتامبر [17 شهریور] برگزار می شود چه سورپرایزهایی دارد.

PS4Slim
پلی استیشن 4 و پلی استیشن اسلیم کنار یکدیگر؛ کدام یک طراحی بهتری دارند؟
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • ایمان
    ایمان | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    نمیفمم دوستان چرا انقد سر کنسول بحث میکنن
    صدبار گفتم برای انتخاب کنسول فقط به بازی دقت کنید نه هیچچیز دیگه

  • ایمان
    ایمان | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    وای خیلی قشنگه اگه نداشتم میخریدمش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی