ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین بروزرسانی Arrow Launcher ویژگی های جدیدی را به این لانچر اضافه می کند

به تازگی بروزرسانی جدیدی در پلی استور برای Arrow Launcher، محصول کمپانی مایکروسافت منتشر شده که ویژگی های جدیدی را به این لانچر اضافه می کند. Arrow Launcher شما را قادر می سازد صفحه ی اصلی خود را به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

به تازگی بروزرسانی جدیدی در پلی استور برای Arrow Launcher، محصول کمپانی مایکروسافت منتشر شده که ویژگی های جدیدی را به این لانچر اضافه می کند. Arrow Launcher شما را قادر می سازد صفحه ی اصلی خود را به طور کامل شخصی سازی کنید.

به لطف این قابلیت، می توانید ویجت ها و اپلیکیشن های خود را در هر قسمت از صفحه Apps که می خواهید قرار بدهید. همچنین با انجام این بروزرسانی، یک بار دیگر قادر خواهید بود صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را با دوبار ضربه روی صفحه قفل کنید.

Arrow Launcher حالا از والپیپرهای زنده پشتیبانی کرده و همچنین ویژگی تصاویر کلاژ در آن گنجانده شده است. ضمنا حالا می توانید با نگه داشتن انگشت تان روی تصاویر در بالای صفحه، آن ها را مخفی و حاشیه نویسی کرده و یا پا را یک قدم فراتر گذاشته و آن ها را به اشتراک بگذارید.

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher (1)-w600

با نصب Arrow Launcher، کاربران می توانند به سادگی پر استفاده ترین برنامه های خود را در یک لیست کاربردی پیدا کنند. هنگام رفتن به فروشگاه لیست خریدتان را فراموش می کنید؟ به لطف تعامل Arrow Launcher با اپ Wunderlist به راحتی به لیست های خریدتان دسترسی خواهید داشت. ضمنا از این پس یادآورهای Arrow Launcher با تلفن های هوشمند، رایانه های خانگی و وب همگام سازی می شوند که می توانید آن ها را در زبانه ی Reminders بیابید.

همچنین با کمک بخش People قادر هستید به سرعت با مخاطبینی که برایتان اهمیت دارند، ارتباط برقرار کنید. تب Recent نیز آخرین تماس های از دست رفته، آخرین تصاویر مشاهده شده، برنامه های نصب شده ی اخیر و مواردی از این دست را به شما نشان می دهد.

خبر خوب دیگر آن که تمامی ویجت های مورد علاقه ی شما از این پس با Arrow Launcher سازگاری دارند و حتی می توانید تمامی شان را در یک صفحه داشته باشید. آیا به سهولت و آسان بودن استفاده از تلفن همراه خود اهمیت می دهید؟ پس حتماً از شنیدن این موضوع خوشحال خواهید شد: در Arrow Launcher می توانید بخش داک (پایین صفحه نمایش) را با برنامه های مورد علاقه ی خود شخصی سازی کرده تا در تمام صفحات به آن ها دسترسی داشته باشید.

An-update-adds-new-features-to-the-Microsoft-Arrow-Launcher (2)-w600

همچنین میزان نگهداری باتری در لانچر نامبرده بهینه سازی شده است و از زبان های انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی ساده شده و مرسوم، روسی، ژاپنی، آلمانی، ترکی، ویتنامی، لهستانی، ایتالیایی و اندونزیایی نیز پشتیبانی می کند.

اگر هنوز Arrow Launcher را روی دیوایس اندرویدی خود نصب نکرده اید می توانید با مراجعه به این لینک آن را دانلود کنید..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • bahram Shademanpour
    bahram Shademanpour | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    من لانچری ک gesture یا همون کشش نداشته باشه نمیخام
    تنها لانچری ک این امکاناتو داره نو و ال لانچره
    البته منظورم برای همه آیکن های دسکتاپه

مطالب پیشنهادی