ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای منتسب به Meizu Pro 7 فاش شدند [به روز رسانی شد]

اخیراً رندرهایی منتسب به پرچمدار آتی «میزو» یعنی Meizu Pro 7 منتشر شده که موبایلی با طراحی نسبتاً متفاوت نسبت به دیگر محصولات این شرکت را نشان می دهد. همان طور که می دانید کمپانی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۵

اخیراً رندرهایی منتسب به پرچمدار آتی «میزو» یعنی Meizu Pro 7 منتشر شده که موبایلی با طراحی نسبتاً متفاوت نسبت به دیگر محصولات این شرکت را نشان می دهد. همان طور که می دانید کمپانی مذکور پیش از این به طراحی تخت علاقه داشت، اما در این تصاویر می بینیم لبه های صفحه نمایش اندکی خمیده شده و ما را به یاد گلکسی S7 Edge می اندازد.

البته از روی این عکس ها به درستی نمی توان اظهار نظر کرد، اما از آنجا که مقدار انحنای نمایشگر تقریباً به اندازه اسمارت فون های سامسونگ است، می شود انتظار داشت که از این ویژگی برای نمایش اعلان ها و دیگر اطلاعات استفاده شود.

دیگر مورد قابل مشاهده از این رندرها، وجود ماژول دوربین با دو لنز مجزاست که نشان می دهد احتمالاً کاربران پس از ثبت عکس قادر خواهند بود فوکوس آن را تغییر دهند.

در تصاویر فوق می توان دید ساختار آنتن ها و فلش LED تقریباً مشابه با نسل قبلی یعنی «پرو 6» است، و شایعات موجود نیز حاکی از آن هستند که کمپانی یاد شده از چیپست اگزینوس 8890 ساخت سامسونگ در این موبایل استفاده می نماید.

لازم به ذکر است از آنجا که شرکت مدیاتک یکی از سهامداران میزو به شمار می رود، استفاده از چیپ های سامسونگ برای تولید محصول یاد شده کمی عجیب و نامحتمل به نظر می رسد. به هر حال، اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون در دسترس نیست و بنابراین باید تا زمان نمایشگاه IFA 2016 صبر کنیم تا به صحت و سقم شایعات پی ببریم.

در ادامه دو تصویر منتسب به Meizu Pro 7 را می بینید:

meizu_pro7_leak_back meizu_pro7_leak_Front

 

 

به روز رسانی:

چندی پیش تصویری در رسانه های خبری قرار گرفت که ظاهرا حاوی اطلاعاتی درخصوص زمان رونمایی رسمی از این موبایل است و براساس آن Meizu Pro 7 در تاریخ سه شنبه 23 شهریورماه رونمایی میشود.

s-51fddfa0a45b400f950a4fcaead6307e

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی کریمی
    علی کریمی | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    میخوامش. حتی اگه مدیاتک باشه. چه شکیله

  • abmz
    abmz | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی زیبایت حتی از نوت۷م

مطالب پیشنهادی