ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به زودی تبلتی را با پشتیبانی از قلم S Pen معرفی خواهد کرد

سامسونگ هر ساله تبلت های متنوعی را به بازار عرضه می کند و ظاهراً این بار قصد دارد محصولی مجهز به قلم S Pen را معرفی نماید. در همین رابطه، فایل راهنمای مربوط به دستگاهی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

سامسونگ هر ساله تبلت های متنوعی را به بازار عرضه می کند و ظاهراً این بار قصد دارد محصولی مجهز به قلم S Pen را معرفی نماید. در همین رابطه، فایل راهنمای مربوط به دستگاهی با شماره مدل SM-P580/P585 در صفحه پشتیبانی وب سایت آنها منتشر شده که اگرچه به زبان کره ای است، اما می توان پشتیبانی از S Pen را در آن مشاهده کرد.

این تبلت بسیار شبیه به محصول میان رده Galaxy Tab A 10.1 به نظر می رسد که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد. هر دو وسیله از نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1200×1920 پیکسل برخوردار بوده و چیپست اگزینوس 7870 با پردازنده 8 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی در آنها جای گرفته.

ظاهراً تفاوت اصلی بین این دو دستگاه در پشتیبانی از قلم S Pen است، چیزی که فقط در مدل های گران تر Galaxy Tab A با قیمت بیشتر از 350 دلار مشاهده می شود.

به هر حال هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه این محصول وجود ندارد، اما انتظار داریم در نمایشگاه IFA 2016 که اواخر هفته بعد برگزار می شود، شاهد رونمایی از دیوایس های جدید سامسونگ باشیم.

در ادامه تصاویری از راهنمای کاربری تبلت SM-P580/P585 را می بینید:

Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (0) Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (5) Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (4) Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (3) Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (2) Upcoming-Samsung-tablet-with-S-Pen-support (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    ای کاش نوت تبلتش با یه ویژگی فوق العاده و باتری فوق العاده و بدنه عالی معرفی میشد

مطالب پیشنهادی