ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ در حال آماده سازی نسخه ارتقاء یافته از موبایل Galaxy J7 است

منابع آگاه از کشور ویتنام گزارش می دهند سامسونگ در حال آماده سازی موبایل میان رده دیگری است که به زودی وارد بازار محلی این کشور خواهد شد. این تلفن همراه که احتمالاً نام Galaxy ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

منابع آگاه از کشور ویتنام گزارش می دهند سامسونگ در حال آماده سازی موبایل میان رده دیگری است که به زودی وارد بازار محلی این کشور خواهد شد. این تلفن همراه که احتمالاً نام Galaxy J7 Prime را یدک می کشد، ظاهراً نسخه ارتقاء یافته J7 سال قبل خواهد بود، اما این طور که از تصاویر و ویژگی های منتسب به آن بر می آید، چیزی کمتر از J7 مدل 2016 هم ندارد.

با بررسی نمای کلی این اسمارت فون، می بینیم دستگاه از ظاهر مدرنی برخوردار بوده و صفحه نمایشی با لبه های منحنی در آن به کار رفته، ضمن اینکه دکمه های کنترلی نیز اندکی جابجا شده اند. بلندگوی اصلی در لبه سمت راست موبایل، کمی بالاتر از دکمه پاور قرار گرفته و دکمه Home نیز احتمالاً حسگر اثر انگشت را در خود جای داده.

از نظر ویژگی های سخت افزاری می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن تمام اچ دی، 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. چیپست به کار رفته در این مدل مشابه با نسخه 2016 یعنی اسنپدراگون 615 یا اگزینوس 7870 خواهد بود.

لازم به ذکر است که گزینه دوم انتخاب بسیار بهتری به نظر می رسد، زیرا این تراشه یکی از اولین نمونه های میان رده 14 نانومتری محسوب می گردد که عملکرد بسیار خوبی را در پی خواهد داشت، به علاوه در کنار صفحه نمایش بهینه و باتری قوی 3300 میلی آمپری، شارژدهی فوق العاده ای از اسمارت فون یاد شده انتظار می رود.

دوربین های به کار رفته در Galaxy J7 Prime نیز تفاوتی با مدل 2016 نداشته و از حسگرهای 13 و 5 مگاپیکسلی در آن استفاده شده. اما مهم تر از همه، این است که سامسونگ قصد دارد قیمتی رقابتی برای این محصول در نظر بگیرد. بنابراین احتمالاً موبایل های میان رده در بازار جهانی حضور رقیب سرسختی را در کنار خود حس خواهند کرد.

در ادامه تصاویر منتشر شده از Galaxy J7 Prime را می بینید:

gsmarena_002 gsmarena_016 gsmarena_015 gsmarena_014 gsmarena_013 gsmarena_012 gsmarena_011 gsmarena_010 gsmarena_009 gsmarena_008 gsmarena_007 gsmarena_006 gsmarena_005 gsmarena_004 gsmarena_003

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    سامسونگ داره روز به روز رشد چشمگیری میکنه و این رشد رو باید تحصین کرد . همین چند روز پیش Galaxy note 7 و حالا هم Galaxy J7 prime . افرین به سامسونگ
    امیدواریم همینجوری به تولید محصولاتش ادامه بده و کمی هم قیمت هارو پایین بیاره

    با تشکر

  • عرفان
    عرفان | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    بدنه تمام فلزی قبول......
    نه اخه این چه طراحیه زشتیه مخصوصا پشتش؟!!!

    • | ۲ شهریور ۱۳۹۵

      واقعا سلیقه ها مختلف، من حال کردم با طراحیش ?

  • MHS
    MHS | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    الان Cpu اش رو در نظر نگیریم یه S6 قشنگ...و اولین سری j که به حسگر اثر انگشت مجهزه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی