ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Gionee S6s رسماً معرفی شد؛ صفحه نمایش FullHD و 3 گیگابایت رَم

کمپانی Gionee از نظر آمار فروش و سهم بازار، رده چندان بالایی را بین سازندگان موبایل چین در اختیار ندارد، اما نمی توان انکار کرد که برند فوق در چین و هند به خوبی شناخته ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

کمپانی Gionee از نظر آمار فروش و سهم بازار، رده چندان بالایی را بین سازندگان موبایل چین در اختیار ندارد، اما نمی توان انکار کرد که برند فوق در چین و هند به خوبی شناخته شده. آنها هر ساله چند مدل تلفن همراه را به دو بازار مذکور عرضه می کنند، و به تازگی نیز مدل جدیدی با نام S6s را در هند معرفی نمودند.

در این اسمارت فون که نسخه جدیدتری از Gionee S6 به شمار می رود، اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی جای گرفته و سه دکمه لمسی خازنی در جلوی دستگاه و زیر نمایشگر قرار دارد، ضمن اینکه طراحی آن بر خلاف دیگر موبایل های جیونی، تقریباً به یک مکعب مستطیلی شبیه است.

در زیر حسگر اثر انگشت، لوگوی نسبتاً جذاب جیونی قرار گرفته و بلندگو نیز در قست پایینی پشت دستگاه تعبیه شده، همچنین دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا نیز در لبه سمت راست آن خودنمایی می کند.

از نظر مشخصات سخت افزاری S6s جیونی به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی و لبه های خمیده مجهز است که پوشش محافظ گوریلا گلس 3 روی آن قرار گرفته، ضمن اینکه 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز درون S6s تعبیه شده.

Gionee-S6s_2

مغز متفکر این تلفن همراه، چیپست MT6753 ساخت مدیاتک است که از پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 بهره می گیرد. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور IMX258 ساخت سونی در پشت دستگاه جای گرفته، و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قرار دارد.

باتری این موبایل 3150 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سیستم عامل پیش فرض آن اندروید مارشملو به همراه پوسته سفارشی جیونی یعنی Amigo 3.2 UI خواهد بود. این اسمارت فون دو سیم کارته، ابعادی برابر با 8.27×75.6×154.5 میلیمتر داشته و از ارتباط 4G نیز بهره مند است.

گفتنی است Gionee S6s در رنگ های رُز گلد، نقره ای و طلایی عرضه شده و در بازار هند معادل 268 دلار ارزش گذاری شده، ضمن اینکه فروش آن صرفاً به فروشگاه آنلاین آمازون هند و برخی از خرده فروشی های این کشور اختصاص دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا دم چین و دولتش گرم, همه جور شرکتی دارن, فقط هم به خاطر دولتشه, کاری با کیفتش ندارم ( واقعا جنس های چینی درجه یک خیلی هم عالین ) چقدررررر شرکت تولید موبایل ؟

  • امینnew
    امینnew | ۱ شهریور ۱۳۹۵

    موبایل یکی کجت های بسیار پرسود و پر منفعت که دارند رو میارن به تولید کاش ای کاش یک ایرانی بیاد سرمایه گذاری کنه و یک برند قدرتمند تولید کنه گرچه کار و سرمایه گذاری در ایران ریسک بزرگی اما خداکنه یکی این ریسک کنه و شروع کنه، خیلی از شرکت ها نصف قطعات موبایل هاشون از دیگر شرکت ها میخرن و فقط طراحی و اسمبل کردن اونها و رابطه کاربری که مهم البته میتونه با سود حاصلش شروع کنه به تولید قطعات موبایل، بالاخره ایرانی ها هم از یه جایی شروع کنن نمیشه که تا آخر عمر مصرف کننده باشند

مطالب پیشنهادی