ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iPhone Pro را با نمایشگر OLED و لبه های خمیده در سال 2017 معرفی خواهد کرد

طی سال جاری، شایعات پیرامون مدل های آیفون 2016 به اوج خود رسید و تا چندی پیش نیز از مدل «پرو» با صفحه نمایشگر OLED صحبت می شد، اما با نزدیک شدن به زمان کنفرانس ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

طی سال جاری، شایعات پیرامون مدل های آیفون 2016 به اوج خود رسید و تا چندی پیش نیز از مدل «پرو» با صفحه نمایشگر OLED صحبت می شد، اما با نزدیک شدن به زمان کنفرانس رسمی اپل، مشخص شد که مدل سومی برای سال جاری در نظر گرفته نشده و در نتیجه شایعات آن به سال بعد منتقل گشت.

در گزارشی که به تازگی منتشر شده، گفته می شود شرکت یاد شده در سال 2017 قصد دارد iPhone Pro را با نمایشگر 5.5 اینچی OLED با لبه های خمیده معرفی کند، که البته دو مدل دیگر با صفحات تخت و پنل های LCD نیز آن را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است استفاده از تکنولوژی OLED در اسمارت فون ها مزایای زیادی را در پی خواهد داشت، اما اپل تنها سازنده تلفن همراه به شمار می رود که تاکنون موبایلی را با این نوع نمایشگر به بازار عرضه نکرده.

در این گزارش همچنین اشاره شده که تمامی مدل های آیفون سال بعد از نظر طراحی کاملاً متحول خواهند شد. احتمال دارد اسمارت فون های شرکت فوق با بدنه ای تمام شیشه ای و لبه های فلزی معرفی گردند و ظاهراً یکی از تأمین کنندگان اصلی اپل یعنی فاکسکان نیز به سختی در تلاش است تا جشن 10 سالگی آیفون هرچه باشکوه تر برگزار شود.

کارشناسان معتقدند تحول اساسی در طراحی موبایل، حکایت از نگرانی های بجای کوپرتینویی ها دارد. افت فروش اسمارت فون های این شرکت در سال جاری و پیش بینی ادامه همین روند برای سال بعد، وضعیت خوبی را برای آنها در پی نخواهد داشت.

به هر حال اگر تمامی این گمانه زنی ها را کنار بگذاریم و فقط به اضافه شدن مدل سوم آیفون به سبد خرید دیوایس های این کمپانی توجه کنیم، می توان گفت شاید بالاخره ساکنین کوپرتینو به این حقیقت واقف شده اند که نیازهای کاربران مختلف با یکدیگر فرق داشته و بنابراین به تلفن های همراه متفاوتی احتیاج دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    میدونم حالا حالا ها نمیشه, ولی امیدوارم یروزی بیشتر گوشی ها پنل جلویی شون مثل این عکس باشه

  • ali
    ali | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    جالبه همیشه توی شایعات یک ظاهر خفن و ماورایی از آیفون میذارن اما در واقعیت میبینیم همون آیفون پارسالیه!

  • محمد مهدی خوانساری
    محمد مهدی خوانساری | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    به به، گوشی با صفحه بزرگ، قلم برای تبلت، تبلت کیبورد دار، گوشی پلاستیکی، و حالا هم صفحه نمایش خمیده، همه ی چیزایی که اپل مخالفش بود و کلا اپل مخالف تقلید بود، ولی با اپل چه کردن که داره زور میزنه که تو بازار بمونه

  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    دیگه خدایییش گوشه های خمیده رو سامسونگ اختراع کرده
    فردا نیاین بگید اپل اختراعش کرده

مطالب پیشنهادی