ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت MediaPad M3 هوآوی مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرد

تبلت مدیاپد M3 از هوآوی به تازگی مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا یا FCC را دریافت نمود. این دستگاه که سومین عضو خانواده محصولات سری M کمپانی مورد نظر بعد از M1 و M2 محسوب می ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

تبلت مدیاپد M3 از هوآوی به تازگی مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا یا FCC را دریافت نمود. این دستگاه که سومین عضو خانواده محصولات سری M کمپانی مورد نظر بعد از M1 و M2 محسوب می گردد، با شماره مدل BTV-W09 شناخته می شود.

تبلت اندرویدی مورد بحث از صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1900×1200 برخوردار است و چیپست کایرین 950 به عنوان قلب تپنده آن عمل می کند. این چیپست از پردازنده 8 هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T880 بهره می گیرد.

در پشت دستگاه، دوربین 13 مگاپیکسلی جای گرفته و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن خودنمایی می کند. انتخاب 4 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای تبلت فوق، بسیار راضی کننده به نظر می رسد، ضمن اینکه امکان افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت های microSD تا حداکثر 128 گیگابایت نیز برای کاربر میسر خواهد بود.

لازم به ذکر است که با تعبیه باتری 4800 میلی آمپر ساعتی در این دیوایس، می توان شارژدهی خوبی را برای آن متصور شد.

البته هنوز نمی دانیم که آیا شاهد رونمایی از MediaPad M3 در نمایشگاه IFA برلین طی هفته آتی خواهیم بود یا خیر، اما دریافت مجوز FCC حکایت از نزدیک شدن به زمان معرفی این تبلت دارد.

is-going-on-the-bottom-of-the-back-of-the-device The-FCC-label-for-the-Huawei-MediaPad-M3...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی