ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موزیلا لوگوی جدید خود را نیز به صورت مشارکتی انتخاب خواهد کرد

به نظر می رسد پیشگام اینترنت همگانی یعنی موزیلا قصد دارد با طراحی مجدد برند خود به صورت جمعی، به رگ و ریشه ی مشترک و متن باز خود پایبند بماند. این شرکت فهرست لوگوی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۵۰

به نظر می رسد پیشگام اینترنت همگانی یعنی موزیلا قصد دارد با طراحی مجدد برند خود به صورت جمعی، به رگ و ریشه ی مشترک و متن باز خود پایبند بماند. این شرکت فهرست لوگوی های پیشنهادی جدیدش را منتشر کرده است و قصد دارد از طریق مخاطبان خود آنقدر به پالایش آنلاین این فهرست ادامه دهد تا در نهایت با کمک کاربران هویت جدید برند خود را از میان آنها پیدا کند. طرح به ظاهر انتزاعی بالا که در واقع نام Mozilla را با اشکال رنگارنگ خود به تصویر می کشد نیز از میان همین طرح های پیشنهادی انتخاب شده است.

چند طراحی به خصوص دیگر با رنگ ها و اشکال متنوع که نام موزیلا در آنها به چشم می خورد نیز در ادامه آمده است:

mozilla-logos

اما طرح های پیشنهادی به این شکل های رنگارنگ با نوشته ی موزیلا ختم نمی شوند و چند طرح معقول و قابل پیش بینی تر نیز در میان آنها به چشم می خورد:

moz-logos

ویژگی مشترک تمام این طرح های پیشنهادی برای لوگوی جدید موزیلا این است که به خلق هر یک از آنها خوب فکر شده است. حتی وقتی ظاهر آنها به نظر بیش از حد قدیمی یا زشت به نظر می رسد، منظوری مشخص و پیامی واضح برای هر یک در نظر گرفته شده است. تصاویر زیادی نیز از شیوه های مختلف به کارگیری هر یک از آنها روی لوازم تحریر، ماگ، تی شرت و غیره به چشم می خورد که می توانید برای مشاهده ی تمامشان به وبلاگ موزیلا سری بزنید.

jb_Mozilla_E_wireframe_3-1400x990

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی