ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی و احتمال معرفی زیرمجموعه جدیدی در نمایشگاه IFA امسال

در حالی که نمایشگاه IFA 2016 به صورت رسمی در تاریخ 2 سپتامبر (12 شهریورماه) شروع به کار می کند، هوآوی اخیراً تصویری برای رویداد یازدهم شهریور خود منتشر نموده که قرار است در آن، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

در حالی که نمایشگاه IFA 2016 به صورت رسمی در تاریخ 2 سپتامبر (12 شهریورماه) شروع به کار می کند، هوآوی اخیراً تصویری برای رویداد یازدهم شهریور خود منتشر نموده که قرار است در آن، آخرین اخبار را در اختیار طرفدارانش گذاشته و از محصولات جدیدش رونمایی به عمل آورد.

در این تصویر، می توان موبایلی را به همراه شعار «انتظارات را به چالش بکش» (Defy Expectations) مشاهده نمود که دقیقاً با برنامه سومین کمپانی بزرگ تولیدکننده موبایل های هوشمند در جهان همخوانی دارد.

Huawei-teasers-for-its-IFA-event-on-September-1st.jpg-w600-h600

گذشته از این، در گزارشی دیگر آمده که به گفته «کوین هو» (Kevin Ho)، یکی از مدیران اجرایی هوآوی، این کمپانی چینی در IFA امسال از زیرمجموعه (یا ساب برند) جدیدی رونمایی خواهد کرد که در کنار برند «آنر» شروع به فعالیت خواهد کرد.. هو که مدیریت بخش محصولات موبایل و گروه تجارت مصرف کنندگان هوآوی را برعهده دارد، خاطر نشان کرده که این ساب برند، اسمارت فون هایی میان رده در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت.

در حال حاضر گفته می شود که باید منتظر رونمایی از موبایل های جدیدی در رویداد هوآوی بود و احتمال دارد شاهد معرفی رسمی اسمارت فون پرچمدار Mate 9 و موبایلی مخصوص بانوان به نام Nova باشیم. ضمناً گمانه زنی هایی نیز درباره احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید هوآوی زده شده است.

Huawei-teasers-for-its-IFA-event-on-September-1st.jpg2-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    خدا کنه میت 9 باشه .
    خدا کنه یه چیز غافل گیر کننده هم داشته باشه ، مثل چند وقت پیش که میت بوک رو معرفی کرد .

    مثلا نسل دوم اون رو هم معرفی کنه .

مطالب پیشنهادی