ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی ZTE در IFA 2016 از دستگاهی با تکنولوژی صوتی پیشرفته رونمایی می کند

کمپانی ZTE در آخرین موبایل های هوشمندش، نظیر ZTE Axon 7 توجه ویژه ای به تکنولوژی های پخش صدا نشان داده که از جمله آنها می توان به استفاده از مجموعه ای اسپیکر در بخش ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۰

کمپانی ZTE در آخرین موبایل های هوشمندش، نظیر ZTE Axon 7 توجه ویژه ای به تکنولوژی های پخش صدا نشان داده که از جمله آنها می توان به استفاده از مجموعه ای اسپیکر در بخش جلویی موبایل و نیز بهره گیری از تکنولوژی Dolby Atmus اشاره نمود. با این همه، Axon 7 تنها مثالی کوچک بر تعهد ZTE در به ارمغان آوردن بهترین تجربه شنوایی ممکن به شمار می رود و به نظر می رسد که این روند قرار است یک بار دیگر دنبال شود.

در حالی که زمان زیادی تا برگزاری نمایشگاه IFA 2016 باقی نمانده، کمپانی مورد اشاره تصویری برای رویداد یازدهم شهریور خود منتشر کرده که شعار «Right Hear Right Now» در آن به چشم می خورد؛ شعاری که با بازی با کلمات Hear و Here، اشاره ای تلویحی به تکنولوژی های صوتی مورد استفاده در موبایل های چینی ها دارد.

ZTEs-IFA-2016-press-conference-teaser_1-w600-h600

اگرچه تصویر مورد بحث به شکلی کاملاً واضح معرفی دستگاهی بهره مند از تکنولوژی های صوتی پیشرفته را به مخاطب القا می کند، کمپانی ZTE یک قدم بیشتر پیش رفته و به صورت رسمی خبر از معرفی «دستگاهی مجهز به تکنولوژی صوتی نفس گیر» در IFA 2016 داده است.

هنوز مشخص نیست که ZTE می خواهد از چه دستگاهی رونمایی به عمل آورد اما می توان انتظار داشت که شاهد معرفی اسمارت فونی جدید در خاک آلمان باشیم. علاوه بر این، ناگفته نماند که ZTE برنامه دارد تا پایان سال جاری میلادی، 60 میلیون واحد از موبایل هایش را به فروش رساند و مدعی شده این رقم حتی ممکن است تا 70 میلیون واحد افزایش یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی