ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل تایید کرد: LG V20 اولین موبایل جدید مجهز به اندروید ۷.۰ خواهد بود

گوگل امروز اندروید ۷.۰ را برای ابزارهای سری نکسوس منتشر کرد. اما در کنار آن، این سوال به وجود آمد که چرا نکسوسی جدید رونمایی نشده است. در سال های اخیر، انتشار اندروید تازه همواره ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

گوگل امروز اندروید ۷.۰ را برای ابزارهای سری نکسوس منتشر کرد. اما در کنار آن، این سوال به وجود آمد که چرا نکسوسی جدید رونمایی نشده است. در سال های اخیر، انتشار اندروید تازه همواره با معرفی یک نکسوس جدید همراه می شد ولی امسال چنین اتفاقی رخ نداد.

گوگل اکنون خبر می دهد که امسال، اولین موبایل جدیدی که به اندروید ۷ مجهز می شود، یک نکسوس نیست. اهالی مانتین ویو خبر می دهند که این بار، قرار است اولین موبایل جدیدی که با اندروید ۷.۰ معرفی می شود، تلفن هوشمند V20 از ال جی باشد.

آنطور که خود ال جی رسماً خبر داده، باید در ۱۶ شهریور ماه انتظار V20 را کشید و حالا گوگل اطلاع می دهد که این موبایل، اولین دستگاه مجهز به اندروید «Nougat» خواهد بود.

گوگل اکنون آپدیت OTA اندروید ۷.۰ را برای ابزارهای نکسوس آغاز کرده و خبر می دهد که تمام کاربران این دستگاه ها تا پایان امروز اعلان این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

در کنار تمام این مسائل، سوال اصلی که همچنان بی جواب باقی مانده، زمان معرفی نکسوس های جدید است؛ نکسوس هایی که خبر می رسد امسال به دست «اچ تی سی» توسعه یافته اند. به هر حال باید منتظر نشانه های جدیدی از ظهور نکسوس های ۲۰۱۶ ماند؛ موبایل هایی که به تازگی طرفداران پلتفرم اندروید، به علت آپدیت راحت تر آنها، گرایش بیشتری به سمتشان پیدا کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی