ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام از مرز یک میلیارد دانلود در پلی استور گوگل عبور کرد

آخرین اپلیکیشن گوگل پلی که اخیرا به باشگاه میلیاردی ها پیوسته، چیزی نیست جز اینستاگرام که روز به روز بر محبوبیت آن در میان کاربران اضافه می شود. اپلیکیشن مذکور تا کنون در پلی استور گوگل بیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

آخرین اپلیکیشن گوگل پلی که اخیرا به باشگاه میلیاردی ها پیوسته، چیزی نیست جز اینستاگرام که روز به روز بر محبوبیت آن در میان کاربران اضافه می شود. اپلیکیشن مذکور تا کنون در پلی استور گوگل بیش از یک میلیارد بار دانلود شده، و این در حالیست که فقط حدود 500 میلیون حساب کاربری فعال در آن وجود دارد.

گفتنی است که این آمار دانلود مرتبط با نصب های منحصر به فرد اینستاگرام روی گجت های اندرویدی نیست، چرا که ممکن است افراد دارای حساب کاربری در این شبکه اجتماعی چندین مرتبه آن را از پلی استور دانلود کرده باشند.

با گذر از مرز یک میلیارد دانلود، اینستاگرام پس از اپ فیسبوک، واتس اپ و فیسبوک مسنجر چهارمین اپلیکیشن تحت تملک غول شبکه های اجتماعی است که به این آمار دانلود می رسد. شایان ذکر است که دستیابی به این آمار و ارقام کار ساده ای برای اینستاگرام نبوده، آن هم در شرایطی که پلتفرم اندروید در حال حاضر تنها از 1.4 میلیارد کاربر فعال میزبانی می کند.

در هر صورت با عبور از مرز بیش از یک میلیارد دانلود، اینستاگرام نوزدهمین اپلیکیشنی است که به این جایگاه رسیده است. حالا باید منتظر ماند و دید که از میان اسنپ چت، توییتر یا پینترست کدام یک می توانند بیستمین اپلیکیشن باشگاه میلیاردی های گوگل پلی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    دوستان اپ های ایرانی مثل دیوار را از استور دانلوده کرده تا امارش بره بالا حداقل باشگاه میلیونی راه بندازیم

  • saeid
    saeid | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    ایشالا بعدیش نزدیکا ? ?

مطالب پیشنهادی