ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بالاخره حالت شب به نسخه iOS اپلیکیشن توییتر هم رسید

بالاخره پس از گذشت یک ماه از ارائه قابلیت "حالت شب" در نسخه اندروید اپلیکیشن توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی در پلتفرم iOS هم می توانند از امروز به این حالت دسترسی داشته باشند. با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

بالاخره پس از گذشت یک ماه از ارائه قابلیت "حالت شب" در نسخه اندروید اپلیکیشن توییتر، کاربران این شبکه اجتماعی در پلتفرم iOS هم می توانند از امروز به این حالت دسترسی داشته باشند. با فعال سازی حالت شب، پس زمینه سفید رنگ رابط کاربری توییتر جای خود را به صفحه ای تیره با فونت روشن می دهد.

در این حالت، شب ها می توان راحت تر از همیشه و با فشار کمتری روی چشم ها به مطالعه مطالب توییتر پرداخت. غیر فعال کردن حالت شب هم مجددا رابط کاربری اپلیکیشن را به رنگ اصلی خود باز می گرداند.

برای فعال سازی حالت شب در نسخه iOS، می بایست روی تب Me در انتهای صفحه اپ توییتر اشاره کرده و سپس آیکن چرخ دنده یا همان تنظیمات را لمس کنید. اینجا سوئیچی برای فعال سازی حالت شب را مشاهده خواهید کرد. برای غیر فعال کردن این حالت هم می بایست دوباره همین کار را تکرار نمایید.

اما حالت شب تنها قابلیت جدید نسخه iOS اپ توییتر نیست. قابلیت جدید دیگر، ابزاری است که توییت ها را بسته به کیفیت برای نمایش در تایم لاین فیلتر می کند. بدین صورت که از نمایش توییت های تکراری یا محتوای ارسال شده به طور خودکار که ممکن است حاوی پیام های تهدیدآمیز باشند جلوگیری به عمل می آورد.

انتشار بروزرسانی جدید توییتر برای پلتفرم iOS از امروز آغاز شده است. در صورتی که این بروزرسانی هنوز به آیفون یا آیپدتان نرسیده، حتما تا پایان امروز اپ استور را برای انتشار این آپدیت چک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حامد پناهی
    حامد پناهی | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    چه پیشرفت بزرگی.من ترجیح میدم نور صفحه رو کم کنم

  • سعید
    سعید | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    خسته نباشن
    دم digiato گرم که چند ماهی این حالت ب فعال کرده
    فقط ایراد حالت شب digiato اینه که لینک های ابی توش ناخوانا میشه کاش فکری کنن

مطالب پیشنهادی