ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خرید جدید مایکروسافت برنامه ریزی هوشمند را به مجموعه آفیس می آورد

اگر شما نیز جزء افراد پرمشغله ای هستید که قرارهای کاری و شخصی متعددی دارند، حتماً با مشکلات مربوط به زمان بندی این جلسات آگاه هستید. خبر خوب اینکه مایکروسافت با خرید پلتفرم Genee قصد دارد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اگر شما نیز جزء افراد پرمشغله ای هستید که قرارهای کاری و شخصی متعددی دارند، حتماً با مشکلات مربوط به زمان بندی این جلسات آگاه هستید. خبر خوب اینکه مایکروسافت با خرید پلتفرم Genee قصد دارد این چالش را رفع نماید.

در قلب این پلتفرم، دستیار مجازی مجهز به هوش مصنوعی قرار گرفته که می تواند نشست ها و جلسات را بر اساس برنامه سفرهای کاری یا شخصی شما زمان بندی نماید. برای این کار کافیست فرد یا افراد مورد نظر برای جلسه را به Genee اطلاع دهید و باقی کار را به او بسپارید.

البته هنوز نمی دانیم که Genee چگونه عمل می کند، اما این دستیار مجازی به منظور «تسریع تجربیات هوشمند» در آفیس 365 به کار گرفته شده، و مایکروسافت قصد دارد هوش مصنوعی را به بخشی از زندگی کاری روزانه کاربران تبدیل نماید.

گفتنی است کمپانی مربوطه اعلام کرده خدمات Genee از تاریخ 1 سپتامبر از دسترس خارج خواهند شد. البته قرارهای قبلی به قوت خود باقی می مانند، اما ثبت موارد جدید یا دریافت اعلان های مربوط به جلسات پس از تاریخ فوق دیگر ممکن نیست.

همچنین با توجه به اینکه کمپانی یاد شده به تصرف مایکروسافت درآمده، دیگر نمی توان به یکپارچه شدن Genee با سرویس های Gmail یا iCloud امیدوار بود. حال باید دید افزودن این قابلیت به مجموعه آفیس چه نتیجه ای را برای کاربران رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

    آفیس به تغییرات پایه ای، خیلی بیشتر از این احتیاج داره.
    سالهاست که به همین شکل است. جای هوش مصنوعی در نرم افزارهای آفیس خیلی خالیه، مخصوصا در کارهای تکراری.

مطالب پیشنهادی