ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عمر به روز رسانی نرم افزاری Nexus 5 رسماً پایان یافت

عمر Nexus 5، یعنی یکی از تلفن های هوشمند فوق العاده ای که گوگل تا کنون عرضه کرده، بالاخره به سر رسید. خود این تلفن هوشمند هیچ مشکلی پیدا نکرده و به یکباره نیز منقضی ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

عمر Nexus 5، یعنی یکی از تلفن های هوشمند فوق العاده ای که گوگل تا کنون عرضه کرده، بالاخره به سر رسید. خود این تلفن هوشمند هیچ مشکلی پیدا نکرده و به یکباره نیز منقضی نمی شود. فقط نسخه ی جدید اندروید دیگر از سخت افزار آن پشتیبانی نمی کند.

گوگل همین امروز اندروید ۷.۰ نوقا را درست طبق شایعاتی که چند روز پیش مطرح شده بود عرضه کرد، اما این سیستم عامل جدید موبایل با دستگاه های قدیمی تر سازگار نیست. البته این را از اعلامیه های پیشین شرکت گوگل و غیبت نکسوس ۵ در میان دستگاه های پشتیبانی کننده از اندروید ۷.۰ بتا می دانستیم.

به این ترتیب اگر منتظر معجزه ای بوده اید، باید بگوییم متأسفانه چنین معجزه ای رخ نداده است. نکسوس ۵ برای دریافت به روز رسانی جدید گوگل بیش از اندازه قدیمی محسوب می شود، حتی اگر هنوز کاربران زیادی داشته باشد.

درست است که نکسوس ۵ کشش اجرای اندروید نوقا را دارد و شاید حتی بتوانید در آینده نسخه ای غیر رسمی بر مبنای سیستم عامل اندروید ۷.۰ را نیز روی آن نصب کنید. اما گوگل از این پس به پشتیبانی از آن ادامه نخواهد داد.

این یعنی قدیمی ترین مدل تلفن های هوشمند نکسوس که کماکان به روز رسانی های نرم افزاری (غیر از به روز رسانی های امنیتی) را دریافت خواهد کرد فبلت Nexus 6 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    فقط برای مقایسه، میشه گفت که، ایفون 5 اپل، که یک سال قبل از نکسوس 5ایکس معرفی و عرضه شد، حد اقل تا سال آینده این موقع، تمام آپدیت هارو دریافت میکنه...و این یعنی دست کم، دو سال اختلاف تو پشتیبانی ... فکر نمی کنم این مقایسه جای هیچ حرفی رو باقی گذاشته باشه...

  • milad
    milad | ۲ شهریور ۱۳۹۵

    منتظر سیانوژن 14 هستم ????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی