ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش No Man’s Sky با کاهش 81 درصدی مواجه شد

با وجود این که بازیکن های زیادی خواهان تجربه No Man's Sky بودند، متاسفانه ساخته استودیو بلندپرواز Hello Games نتوانست انتظارات را برآورده کند. بازی با واکنش های تقریبا متوسط منتقدها رو به رو شد ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

با وجود این که بازیکن های زیادی خواهان تجربه No Man's Sky بودند، متاسفانه ساخته استودیو بلندپرواز Hello Games نتوانست انتظارات را برآورده کند. بازی با واکنش های تقریبا متوسط منتقدها رو به رو شد و شایعات به دست رسیده هم نشان می دهند بازیکن ها خواستار باز پس گیری هزینه ای که داده اند، هستند. همین مسئله توانسته روی فروش No Man's Sky تاثیر منفی بگذارد.

بر اساس گزارشاتی که پیرامون فروش هفتگی بازی ها در انگلستان منتشر شده، عنوان Hello Games با 81 درصد کاهش فروش نسبت به هفته گذشته، یک پله سقوط کرد و به رتبه دوم رفت . شاید جالب باشد بدانید وضعیت No Man's Sky طی روزهای ابتدایی انتشار تفاوت های زیادی با زمان کنونی داشت. GFK Chart گفته بود پس از عنوان محبوب آنچارتد 4، No Man's Sky بیشترین فروش بین انحصاری های پلی استیشن 4 را دارد.

به نظر می رسد واکنش های منفی موجب شده تا بازی موفقیت های خود را ادامه نداده و پیشبینی می شود این روند نزولی ادامه پیدا کند. رتبه ابتدایی فروش این هفته به عنوان F1 2016 رسید که با وجود عملکرد مناسب خود، نسبت به فروش هفته ابتدایی قسمت پیشین، 32 درصد کاهش داشت. این نکته را اضافه کنیم گزارشات پیرامون بازی های انگلستان تنها به نسخه های فیزیکی کنسول ها محدود بوده و خبری از فروش دیجیتالی یا ورژن پی سی نیست.

البته عملکرد No Man's Sky روی رایانه های شخصی هم چندان مناسب نبوده و از مشکلات تکنیکی گوناگونی رنج می برد. لیست پرفروش ترین عناوین این هفته انگلستان را می توانید در ادامه مشاهده کنید. جالب اینجاست پس از حدود چندین سال همچنان مردم بریتانیا به خرید جی تی ای 5 علاقه دارند.

  1. F1 2016
  2. No Man’s Sky
  3. Lego Star Wars: The Force Awakens
  4. Overwatch
  5. Grand Theft Auto 5
  6. Rocket League
  7. FIFA 16
  8. Uncharted 4: A Thief’s End
  9. Doom
  10. Minecraft: Xbox Edition
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی