ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی App Usage؛ ابزاری برای مدیریت و ردیابی میزان استفاده از اپلیکیشن ها در اندروید

چند ساعت از روزتان را در اینستاگرام هستید؟ آیا دفعات مراجعه تان به تلفن هوشمند در روز بیشتر از 60 بار است؟ احساس می کنید که زیادی به موبایل تان وابسته شده اید و می خواهید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

چند ساعت از روزتان را در اینستاگرام هستید؟ آیا دفعات مراجعه تان به تلفن هوشمند در روز بیشتر از 60 بار است؟ احساس می کنید که زیادی به موبایل تان وابسته شده اید و می خواهید جلوی آن را بگیرید؟ اپلیکیشنی که امروز معرفی می کنیم، چاره کار شماست.

App Usage همانطور که از عنوانش پیداست، ابزاریست که می تواند میزان استفاده شما از اپلیکیشن ها و تلفن هوشمند را مشخص کند. با دسترسی به این آمار حالا می توانید برای کم کردن استفاده از اپ های پر مصرف یا حذف آن هایی که کمتر به آن ها سر می زنید، تصمیم بگیرید.

App Usage 2-w600

App Usage پس از نصب، از شما اجازه دسترسی می خواهد تا همیشه در پس زمینه سیستم عامل فعال باشد. با صدور این دسترسی، ثبت دیتا در اپلیکیشن آغاز خواهد شد و می توانید با مراجعه به آن آمار و ارقام بازدیدهایتان از اپلیکیشن ها و حتی آمار باز و بسته کردن قفل صفحه تلفن هوشمندتان را مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که App Usage از همان ابتدای نصب، عدد و رقمی در اختیارتان نمی گذارد. بلکه از لحظه نصب شروع به گردآوری دیتا می کند و باید برای ارائه نمودار و آمار در مورد استفاده از اپلیکیشن ها اندکی به آن زمان بدهید.

App Usage دقیقا برایتان مشخص می کند که مثلا امروز چند ساعت در اینستاگرام یا تلگرام بوده اید، چند بار قفل صفحه گجت را باز و بسته کرده یا بیشترین و کمترین زمان تان را به کدام یک از اپلیکیشن های نصب شده در سیستم عامل اختصاص داده اید.

App Usage 3-w600

کلیه این موارد به شکل آمار عددی و روی نمودار به نمایش در می آیند، تا با دیدی بهتر قادر به مدیریت آن ها باشید. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، App Usage به غیر از گردآوری آمار و ارقام می تواند نقش مدیریت اپلیکیشن ها را هم بر عهده بگیرد.

با آن می توانید اپلیکیشن های نصب شده در سیستم عامل، میزان استفاده ای که از آن ها شده و فضایی که از حافظه اشغال کرده اند را در یک صفحه ببینید، و در صورت تشخیص بلااستفاده بودن آن ها را با یک اشاره و به طور دسته جمعی از حافظه دستگاه تان پاک کنید.

البته بعضی اپلیکیشن ها وجودشان ضروریست، بنابراین به جای حذف کردن شاید بهتر باشد که برای استفاده آن ها محدودیت زمانی تعیین کنید. App Usage این کار را هم برایتان انجام داده و می تواند بابت استفاده بیش از حد به شما هشدار بدهد.

حذف اپلیکیشن های پیش فرض (در صورت دسترسی به روت)، پاک کردن کش چندین اپلیکیشن به طور همزمان و مشاهده اطلاعات جزئی در مورد هر کدام از اپلیکیشن ها از دیگر قابلیت های App Usage هستند که برای دسترسی به برخی از آنها، نیاز است که بابت استفاده از اپ حق اشتراک بپردازید. اما به بسیاری از امکاناتی که گفتیم می توانید بدون پرداخت هزینه و در نسخه رایگان اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

App Usage - Manage/Track Usage

App Usage - Manage/Track Usage

سازنده: Sam Lu قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farsam
    farsam | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    opera data max هم همین کارو بخوبی و بهتر انجام میده

مطالب پیشنهادی