ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن ها برای سفارش آنلاین غذا در تهران و شهرستان ها

صبح دل انگیزی را تصور کنید که وقتی هنوز از تخت بلند نشده، تلفن هوشمندتان را بر می دارید و با باز کردن یک اپلیکیشن صبحانه مورد علاقه تان را سفارش می دهید. نیازی به برقراری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

صبح دل انگیزی را تصور کنید که وقتی هنوز از تخت بلند نشده، تلفن هوشمندتان را بر می دارید و با باز کردن یک اپلیکیشن صبحانه مورد علاقه تان را سفارش می دهید. نیازی به برقراری تماس تلفنی نیست، و لازم نیست برای سفارش دادن حتی یک کلمه هم صحبت کنید!

صبحانه شما دقایقی بعد به درب منزل تان می رسد، و حالا بدون نیاز به پرداخت نقدی آن را تحویل می گیرید تا بعد از نوش جان کردنش، یک صبح عالی و با نشاط را آغاز کرده باشید.

شاید کمتر از یک دهه پیش حتی تصور چنین شرایطی هم در حد خواب و رویا بود، اما به لطف اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا حالا می توانید آن را در دنیای واقعی تجربه کنید. اپلیکیشن های سفارش غذا یکی دو سالی است که  به طور جدی در تهران و شهرستان ها فعالیت خود را آغاز کرده اند.

در جعبه ابزار این هفته پنج نمونه برتر آن ها را به شما معرفی می کنیم، اپلیکیشن هایی که به وسیله شان می توانید صبحانه و ناهار و شام تان را به آسان ترین راه ممکن سفارش بدهید.

ریحون | سفارش آنلاین غذا در تهران

Reihoon 2-w600

سرویس ریحون خدماتش را فقط در شهر تهران ارائه می کند. اگر این موضوع تنها نقطه ضعف ریحون باشد، از هر منظر دیگر که به آن نگاه کنیم فقط و فقط نکات مثبت و امکاناتی عالی می بینیم.

برای ثبت آدرس در ریحون، به سادگی می توانید از خصوصیت مکان یابی خودکار اپ استفاده کنید تا ناچار به وارد کردن آدرس به طور دستی نباشید. ثبت سفارش هم به لطف رابط کاربری بسیار زیبا و ساده اپلیکیشن پنج دقیقه هم وقت تان را نمی گیرد: از بین رستوران های متنوع غذایتان را انتخاب کنید، هزینه سفارش را به صورت اینترنتی یا از طریق شارژ حساب کاربری ریحون بپردازید و منتظر تحویل آن بنشینید.

تنوع رستوران ها و غذاها در ریحون بسیار بالاست، همه سفارش ها دارای عکس هستند و بسته به فاصله رستوران تا خانه تان تقریبا می دانید که سفارش چند دقیقه بعد به دستتان می رسد. بخش "توضیحات سفارش" هم برای ارائه توضیح بیشتر به رستوران در اختیار دارید. مثلا می توانید ذکر کنید که حتما نوشابه تان مشکی بوده یا ساندویچ تان سس نداشته باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا تأخیر در ارسال سفارشات، تیم پشتیبانی ریحون هم همیشه آنلاین هستند تا پاسخگوی شکایات و انتقادات تان از عملکرد سرویس باشند. تا این لحظه که مطلب را برایتان می نویسیم دیدگاه اکثر پایتخت نشینان نسبت به عملکرد ریحون مثبت بوده، به همین خاطر تیم پشت این مجموعه وعده داده که به زودی کار خود در سایر شهرستان ها را هم آغاز می کند.

ریحون | سفارش آنلاین غذا در تهران

ریحون | سفارش آنلاین غذا در تهران

سازنده: ریحون قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 17.5 / 5.4 مگابایت زبان:

فود پیک | سفارش غذا در مشهد

Foodpeik 1-w600

ساکنین مشهد مقدس برای سفارش آنلاین غذا، گزینه ای اختصاصی به نام فودپیک را در اختیار دارند. فودپیک هم مثل ریحون تنوع خوبی از رستوران ها را به کاربر ارائه کرده، اما یکی از نقاط ضعف آن رابط کاربری خشک و نچسبی است که در آن هیچ اثری از عکس غذاها نمی بینید.

با این حال فودپیک مزایای خاص خودش را دارد. اولا کاربران اپلیکیشن می توانند در مورد سرویس دهی هر رستوران ثبت شده در آن نظر بدهند، و عملکرد هر کدام را با دادن امتیاز ارزیابی کنند. بنابراین با بررسی امتیازات، بهتر می توانید برای انتخاب محل سفارش تصمیم گیری کنید.

نکته بعد، نمایش موقعیت رستوران ها روی نقشه است تا بتوانید نزدیک ترین رستوران را برای سفارش برگزینید. در فودپیک نمی توانید هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید، بلکه باید مبلغ را به شکل نقدی به پیک ارسالی توسط اپلیکیشن بپردازید. شاید امکانات فودپیک در حد و اندازه اپلیکیشن هایی مثل ریحون یا زودفود نباشد، اما ارسال سریع سفارش یکی از نقاط قوتی بوده که تاکنون مشهدی ها را به استفاده از آن ترغیب کرده است.

تا یادمان نرفته هم بگوییم که فودپیک به زودی ارائه خدماتش را به سایر شهرهای کشور نیز گسترش می دهد.

فود پیک | سفارش غذا در مشهد

فود پیک | سفارش غذا در مشهد

سازنده: داده پردازی پویان ابتکار شرق قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2.4 / 4.6 مگابایت زبان:

زودفود | سفارش آنلاین غذا

Zoodfood 2-w600

اگر رابط کاربری خوب و پرداخت آنلاین در اپ های سفارش غذا صرفا یک مزیت باشند، پشتیبانی از شهرهای بیشتر و ارسال رایگان را باید مهم ترین برگ های برنده چنین محصولاتی بدانیم. زودفود با داشتن این دو برگ برنده، بهترین اپلیکیشنی است که در جعبه ابزار این هفته به شما معرفی می کنیم.

تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز شهرهایی هستند که زودفود در آن ها فعال است، و به زودی دایره پشتیبانی اش را به شهرهای بیشتری در سراسر کشور گسترده خواهد کرد.

درست مثل ریحون، زودفود هم از رابط کاربری جذابی بهره می برد و تصویر هر غذایی که می خواهید سفارشش بدهید را می توانید در آن ببینید. نکته جالب اینکه بسیاری از این عکس ها توسط کاربران خود اپلیکیشن تهیه شده اند و حتی خودتان هم می توانید تصویر سفارش تان را برای اپلیکیشن بفرستید.

امکان پرداخت هزینه به شکل نقدی یا آنلاین، استفاده از کدهای تخفیف و نمایش فهرست رستوران ها با اطلاعات کامل (ساعت کار، فاصله، مدت زمان ارسال و ...) از دیگر امکاناتی هستند که زودفود را به یکی از بهترین اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذای ایرانی تبدیل کرده اند.

زودفود | سفارش آنلاین غذا

زودفود | سفارش آنلاین غذا

سازنده: زودفود سفارش اینترنتی غذا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 20.3 / 6.3 / 12 مگابایت زبان:

دلیون سفارش آنلاین صبحانه

Delion 1-w600

به جذاب ترین اپلیکیشن جعبه ابزار این هفته می رسیم: دلیون، سرویسی که به طور اختصاصی فقط روی سفارش آنلاین صبحانه متمرکز شده. علت اینکه از واژه جذاب ترین استفاده کردیم را می توانید به وضوح در اسکرین شات بالا ببینید.

چه کسی بدش می آید که روزش را با املت اسپانیایی یا کلدمیت با نان چاپاتا شروع کند؟ اسکرین شات هایی که از صبحانه های لذیذ دلیون می بینید به طرز وحشتناکی اشتها برانگیزند و بی اختیار شما را مجبور به فشردن دکمه ثبت سفارش می کنند، البته اگر با قیمت های بالای وعده های غذایی دلیون مشکلی نداشته باشید!

متأسفانه امکان سفارش وعده های خوشمزه دلیون فقط در انحصار تهرانی هاست ، آن هم نه برای همه، بلکه برای ساکنین محدوده نسبتا کوچکی از مرکز و شمال شهر. اما در صورت گسترده شدن محدوده پذیرش سفارش باید انتظار آینده بسیار خوب و پرسودی را برای استارتاپ دلیون داشته باشیم.

نبود امکان لغو سفارش یکی از نکات عجیب این اپلیکیشن اختصاصی سفارش صبحانه است.

دلیون سفارش آنلاین صبحانه

دلیون سفارش آنلاین صبحانه

سازنده: دلیون قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 14.3 / 4.6 مگابایت زبان:

مامان پز

Maman Paz 2-w600

کدام پیتزا و همبرگری می تواند جای خورشت فسنجان لذیذ مادرهایمان را بگیرد؟ مامان پز مخصوص آن هایی است که غذاهای خانگی را به فست فودهای پر از چربی های مضر ترجیح می دهند.

غذاهای مامان‌پز در خانه و توسط خانم‌ های خانه‌دار پخته می‌شود. از آنجا که غذاهایی مثل قرمه سبزی و فسنجان و خورشت قیمه زمان زیادی برای آماده شدن می برند، کلیه سفارشات در اپلیکیشن را باید از روز قبل در آن ثبت کنید.

مامان‌پز هر روز ساعت 3 بعداز ظهر از طریق نوتیفیکیشن، ایمیل یا پیامک منوی روز بعد را برایتان می فرستد و برای ثبت سفارش فقط تا ساعت 6 عصر فرصت دارید. محدودیت دیگر هم اینکه فعلا ساکنین مناطق 1،2،3،4،6 و 7 تهران امکان ثبت سفارش در مامان پز را دارند.

با این حال اکثر کاربرانی که تاکنون از مامان پز سفارش غذا داده اند، هم از کیفیت و هم از سرعت ارسال سفارشات راضی بوده اند. امیدواریم که با گسترش کسب و کار مامان پز، شاهد افزایش ساعات پذیرش سفارش و منوی متنوع تری از غذاهای سنتی ایرانی در آن باشیم.

مامان‌پز

مامان‌پز

سازنده: مامان پز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 23.9 / 3.2 مگابایت زبان:

آیا تا به حال با استفاده از اپلیکیشن هایی که معرفی شد، غذا سفارش داده اید؟ فکر می کنید سفارش اینترنتی غذا به مرحله ای رسیده که بتوان آن را با سفارش تلفنی جایگزین کرد؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات شما هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • hasanabadi
    hasanabadi | ۲۰ آذر ۱۳۹۸

    اپلیکیشن سیرشید، سفارش آنلاین غذا در کرج هست

  • mohamad-n
    mohamad-n | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    فودیلا هم توی قم داره خوب سرویس میده. متد های جدیدی هم برای مدیریت مشتریان و بازاریابی داره.البته فقط اپ داره که به نظرم باید قابلیت خرید روی سایت رو هم فعال کنه. در کل این سیستم های اینچنینی توی دنیا به سرعت درحال پیشرفت هستن و فکر میکنم همه مایحتاج مردم در آینده به همین صورت برآورده بشه. ممنون از دیجیاتو بابت پست های خوبش.

  • Arta Web
    Arta Web | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    توی شیراز هم یه تیم به نام چیتا فود داره کار میکنه اپ اختصاصی میده به رستورانها و غذاهای آماده. الان از سرویس بامداد استفاده میکنم عالی

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۴ شهریور ۱۳۹۵

      والا من به عنوان فردی که کل رستورانای شیراز و گشتم، تا حالا اسم این چیتا فود رو هم نشنیدم...خداکنه واقعا کارشون خوب باشه، حتما تستش میکنم، ولی عجیبه که نه تبلیغی، نه معرفی ای، هیچ جا اسمی ازش نشنیدم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی