ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار رندرهای بیشتری از V20؛ موبایل سخت جان LG را از همه زوایا ببینید

چند هفته پیش بود که برای اولین بار، تصاویری رندر شده از تلفن هوشمند V20 ال جی به فضای مجازی راه یافت. امروز ولی دوباره چنین اتفاقی رخ داده اما رندرها، کیفیت بیشتری داشته و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

چند هفته پیش بود که برای اولین بار، تصاویری رندر شده از تلفن هوشمند V20 ال جی به فضای مجازی راه یافت. امروز ولی دوباره چنین اتفاقی رخ داده اما رندرها، کیفیت بیشتری داشته و جزییات کامل تری را در مورد موبایل مقاوم شرکت ال جی به نمایش می کشند.

بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی وب سایت «PlayfulDroid»، می توان دید که V20 هم به ماژول دوربین اصلی دوگانه مجهز شده و ریشه طراحی G5 در V20 قابل مشاهده است. این در حالیست که V10، ساختار دیگری داشت و تمام کلیدهای فیزیکی در پشت دستگاه قرار گرفته بودند. این بار ولی چنین ساختاری از سوی طراحان شرکت کره ای به دست فراموشی سپرده شده و تنها یک حسگر اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه قابل رویت است.

Renders-of-the-LG-V20-leak (1)-w600

تصاویری که امروز به انتشار رسیده اند البته موبایل مورد بحث را در یک قاب محافظ به نمایش می کشند، اما به علت شفافیت قاب، می توان ظاهر کلی دستگاه را مشاهده کرد.

Renders-of-the-LG-V20-leak (3)-w600

چیزی حدود دو هفته تا رونمایی رسمی از V20 باقی مانده و اینک انتظار می رود که این موبایل سخت جان، به نمایشگری ۵.۵ اینچی، چیپست مجتمع اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گسترش پذیر مجهز باشد.

Renders-of-the-LG-V20-leak (2)-w600

برخی دیگر از منابع نیز اشاره داشته اند که V20 با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی خواهد شد و همانگونه که گوگل هم روز پیش تایید کرد، اولین موبایل اندرویدی خواهد بود که به نسخه هفتم از این سیستم عامل مجهز بوده و به دست کاربران می رسد.

ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که بر اساس آنچه می دانیم، V20 همانند G5، مشمول طراحی ماژولار شده و احتمالاً کاربران قادر خواهند بود از «دوستان» G5 در این تلفن هوشمند نیز بهره گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    عمرا این نیست ، تابلوعه دست سازه و توسط منبع قابل اعتمادی منتشر نشده

  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    اهههههه عجب غولیه ... چه قدرتی ...

  • محمد سعید امیری
    محمد سعید امیری | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    نمبشه همون v10 ادامه بدی lg، گل من خیلی داغونه این ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی