ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین «ساعت هوشمند گیمینگ» در نمایشگاه IFA 2016 توسط ایسر معرفی خواهد شد

به گزارش «DigiTimes» کمپانی ایسر با دست پر به نمایشگاه IFA 2016 می آید و قصد دارد اسمارت واچ پیشرفته ای را برای بازار گیمینگ معرفی کرده، ضمن اینکه از ابزارهای پوشیدنی هوشمند جدیدی نیز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

به گزارش «DigiTimes» کمپانی ایسر با دست پر به نمایشگاه IFA 2016 می آید و قصد دارد اسمارت واچ پیشرفته ای را برای بازار گیمینگ معرفی کرده، ضمن اینکه از ابزارهای پوشیدنی هوشمند جدیدی نیز رونمایی کند.

حتماً شما هم این احساس را دارید که «ساعت هوشمند گیمینگ» ترکیب ناآشنایی به نظر می رسد، و ما نیز نمی دانیم هدف کمپانی مورد بحث از به کار بردن چنین عبارتی چه بوده. در واقع اگرچه اسمارت واچ ها قادرند بازی هایی همچون «کانتر استرایک» را اجرا کنند، اما نمایشگر کوچک و توان سخت افزاری پایین آنها گزینه های مطلوبی برای گیمرها به شمار نمی آید.

در زمینه ابزارهای پوشیدنی می توان انتظار داشت ایسر از نسل جدید دستبندهای هوشمند رونمایی کند، که جایگزینی برای مچ بند سلامتی +Leap با بندهای رنگی و متنوع به شمار می روند.

در همین رابطه باید اشاره کرد که رقیب ایسر یعنی کمپانی تایوانی ایسوس نیز نسل سوم ساعت هوشمند ZenWatch را با طراحی متفاوت و جذاب برای نمایشگاه بین المللی برلین آماده ساخته، ضمن اینکه احتمالاً سامسونگ هم از Gear S3 با فشارسنج داخلی و قابلیت پیش بینی آب و هوا رونمایی خواهد نمود. ظاهراً مدل بعدی اسمارت واچ سامسونگ به سرعت سنج داخلی نیز مجهز گشته.

با این تفاسیر، نمایشگاه IFA 2016 که اواخر هفته آینده آغاز می شود، جولانگاه ابزارهای پوشیدنی خواهد بود که نکته مثبتی برای طرفداران این نوع دستگاه ها به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی