ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویری جدید از شیائومی ردمی ۴
تکنولوژی

شیائومی با برگزاری رویدادی در 4 شهریورماه، از دو موبایل جدید خود رونمایی می کند

چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال برگزاری یک رویداد تازه در تاریخ 25 آگوست (4 شهریورماه) از سوی شیائومی به گوش می رسید و حالا این کمپانی چینی در همکاری با China Mobile، تصویری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

چندی پیش شایعاتی در رابطه با احتمال برگزاری یک رویداد تازه در تاریخ 25 آگوست (4 شهریورماه) از سوی شیائومی به گوش می رسید و حالا این کمپانی چینی در همکاری با China Mobile، تصویری منتشر کرده و برگزاری این رویداد را به صورت رسمی تایید نموده است. انتظار می رود که شیائومی طی این مراسم، از موبایل Redmi Note 4 و Redmi 4 رونمایی به عمل آورد.

بنابر اطلاعات منتشر شده، موبایل Redmi Note 4 به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل مجهز شده و چیپست Helio X20 مدیاتک به همراه پردازنده 10 هسته ای و فرکانس پردازشی 2 گیگاهرتز، در نقش قلپ تپنده آن ظاهر خواهد شد. یکی از مدل های موبایل مورد بحث قرار است به همراه دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود و مدل دیگر، از رم 3 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است.

ناگفته نماند که از دیگر مشخصات Redmi Note 4 می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 4100 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که قطعاً کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر، بنابر بنچمارک ها و اطلاعات افشا شده، انتظار می رود Redmi 4 شیائومی به نمایشگری 5 اینچی مجهز شده و زیر بدنه آن، چیپست اسنپدراگون 625، متشکل از CPU هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 جای گرفته باشد. درست مثل Redmi Note 4، این اسمارت فون هم در دو مدل با دو گیگابایت رم/ 16 گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست خریداران خواهد رسید.

در هر صورت می توان امیدوار بود که تمام این اطلاعات در رویداد بعدی شیائومی به صورت رسمی تایید شده و مضاف بر این، شاهد انتشار جزییات بیشتر، مانند تاریخ عرضه Redmi 4 و Redmi Note 4 و قیمت گذاری آن ها باشیم.

tse-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی