ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Deiland؛ شازده کوچولو

تاکنون فکر کرده اید چرا بازیکن ها نمی توانند خاطرات خوشی که با Harvest Moon داشته اند را فراموش کنند؟ مکانیزم های جذاب گیم پلی، گستردگی المان ها، ترکیب چندین سبک یا باز گذاشتن دست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تاکنون فکر کرده اید چرا بازیکن ها نمی توانند خاطرات خوشی که با Harvest Moon داشته اند را فراموش کنند؟ مکانیزم های جذاب گیم پلی، گستردگی المان ها، ترکیب چندین سبک یا باز گذاشتن دست مخاطب؛ شاید تمامی این ها جواب پرسشی که کردیم باشند ولی هیچکدام همانند «آرامش» نمی توانند ساعات متمادی تجربه چنین عنوان اعتیادآور را توجیه کنند.

معرفی Restaurant Story: Hot Rod Cafe را به یاد دارید؟ آنجا به پژوهشی اشاره کردیم که نشان می داد «استقلال» از مهمترین شاخص های داشتن یک زندگی لذت بخش به شمار می رود. این که بعضی عناوین را اعتیادآور می نامیم به همین المان باز می گذارد؛ استودیو سازنده دست بازیکن را باز گذاشته و او همان گونه که می خواهد رفتار می کند.

Deiland

اکنون به ترکیبی که گفتیم کمی هم احساس «پیشرفت» اضافه نمایید تا طعمی دلنشین تر به وجود بیاید. با این وجود بعضی بازی ها که چنین المان هایی دارند، پا را فراتر گذاشته و به خاطر مضامین خود تجربه ای آرامش بخش به مخاطب هدیه می دهند. تمامی این حرف ها را زدیم تا بگوییم Deiland یکی از همین عناوین است که می تواند با المان های مثبت خود، بازیکن را به آرامش دعوت نماید.

داستان Deiland به دوران جوانی جهان هستی باز می گردد، زمانی که چهار شاهزاده به سیاره هایی فرستاده می شوند تا کریستال های مرموزی به دست بیاورند؛ اگر کریستال را بیابید، قدرت جادویی رها می شود که می تواند دنیا را تغییر دهد. جوان ترین شاهزاده Arco نام داشته و به کوچک ترین سیاره با نام Deiland رفته است.

Deiland-game
قابلیت معامله یکی از بخش های جذاب بازی به شمار می روند. این نکته را اضافه کنیم با پیشروی، سطح Arco افزایش پیدا خواهد کرد و می توانید تونایی های او را بهبود بخشید.

Deiland را می توانیم ترکیبی از سبک های نقش آفرینی و شبیه ساز زندگی بنامیم. وارد سیاره ای شده اید که تقریبا هیچ چیزی ندارد. بنابراین خود شاهزاده باید دست به کار شده و با استفاده از ماده های موجود به هدف خود برسد. گیم پلی بازی پیرامون همین جمله می چرخد؛ با ترکیب آیتم های گوناگون وسیله های جدید بسازید و چیزهایی که می خواهید را به دست بیاورید.

درختان را ببرید تا بتوانید ساختمان های جدید بسازید، سنگ های بزرگ را کوچک نمایید تا تبر یا چکش درست کنید، به مزرعه های برسید تا غذا خورده و زنده بمانید. این ها تنها نمونه های کوچکی از کارهایی هستند که می توانید انجام دهید. خوشبختانه استودیو سازنده جذابیت عنوان خود را به همین جا محدود نکرده و با اضافه سازی چندین دشمن سعی کرده تا المان های سبک «بقا» را پر رنگ تر نماید.

Deiland-roleplaying game
محیط Deiland دایره ای شکل است و می توانید با انگشت خود منطقه ای که هستید را بچرخانید.

هر از چندگاهی دشمنانی به شما حمله کرده و باید آن ها را بکشید. اگر هم سلامتی شخصیت اصلی کاهش پیدا کرد، کافی است تا به او غذا داده یا پیش کمپ آتشی که می توانید بسازید، ببرید. این نکته را به یاد داشته باشید؛ پیش از استفاده از هر چیزی باید وسیله مورد نیازش را بسازید و این کار هم با ترکیب آیتم های گوناگون امکان پذیر است.

از دیدگاه گرافیکی، رنگ بندی محیط بسیار دلنشین بوده و استفاده از ایده منطقه ای گرد توانسته تا جذابیت بازی را افزایش دهد. موسیقی هم همگام با بخش دیداری، تمام سعی خود را می کند تا مخاطب تجربه ای فراموش نشدنی داشته باشد. برای سخن پایانی باید بگوییم Deiland نیازی به اینترنت ندارد. بنابراین بد نیست شما هم با انجام این عنوان سهمی از آرامشی که گفتیم را ببرید.

Deiland

Deiland

سازنده: Abraham Cozar Riera قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 90.5 / 67 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    هیچ بازی برام harvest moon سونی 1 نمیشه عاشقشم

مطالب پیشنهادی