ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس برنامه ویژه ای را برای 4 شهریور تدارک دیده است

«وان پلاس» مراسمی ویژه را برای 25 آگوست (4 شهریور) تدارک دیده تا محصولی جدید را به جهانیان معرفی نماید. البته انتظار نمی رود که موبایل جدیدی در راه باشد، و همان طور که از تیزر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

«وان پلاس» مراسمی ویژه را برای 25 آگوست (4 شهریور) تدارک دیده تا محصولی جدید را به جهانیان معرفی نماید. البته انتظار نمی رود که موبایل جدیدی در راه باشد، و همان طور که از تیزر تبلیغاتی منتشر شده توسط آنها و مشاهده عبارت «V2» بر می آید، احتمالاً شاهد رونمایی نسل بعدی هدفون های این کمپانی باشیم.

گفتنی است هدفون قبلی این شرکت که اواخر سال 2015 با نام «OnePlus Icons» معرفی شد، یکی از بهترین محصولات آنها به شمار می رود که قیمت معقول 50 دلاری نیز دارد. صرف این مقدار هزینه برای خرید هدفونی با کیفیت و زیبا، بسیار مناسب به نظر می رسد.

OnePlus-Icons

به هر حال، نمی توان این احتمال ضعیف را نیز نادیده گرفت که «وان پلاس» همه را شگفت زده کرده و اسمارت فون جدیدی را معرفی نماید. در این صورت، می شود انتظار داشت جانشین OnePlus X معرفی شود، زیرا پرچمدار کنونی آنها یعنی OnePlus 3 تازه 2 ماه پیش به بازار عرضه شده و بنابراین رونمایی از پرچمدار دیگری در این تاریخ، منطقی نخواهد بود.

به هر حال تا فردا صبر می کنیم تا ببینیم این کمپانی چه چیزی در چنته دارد، ضمن اینکه می توانید ویدیوی منتشر شده را نیز در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۳ شهریور ۱۳۹۵

    این که تو ویدیوش قشنگ پیداس هدفونه...دیگه حدس و گمان نمیخواد...

مطالب پیشنهادی