ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستگاهی موسوم به آیفون 6SE امتیازی بالاتر از آیفون 6s در Geekbench دریافت کرد

اگرچه به نظر می رسد تصاویر منتشر شده از جعبه آیفون 6SE که مدتی پیش در فضای مجازی پخش شد تقلبی بوده باشند، اما این بدان معنا نیست که اپل آیفون های جدیدش را آیفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

اگرچه به نظر می رسد تصاویر منتشر شده از جعبه آیفون 6SE که مدتی پیش در فضای مجازی پخش شد تقلبی بوده باشند، اما این بدان معنا نیست که اپل آیفون های جدیدش را آیفون 6SE و 6SE Plus (به جای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس) نخواهد نامید. تقریباً تمام شایعات امسال، به نام آیفون 7 و 7 پلاس اشاره داشته اند اما از آن جایی که شاهد تغییر چندان خیره کننده ای در موبایل های جدید اهالی کوپرتینو نیستیم، احتمالاً اپل نام 6SE را برای آنها برگزیده باشد.

حالا این شایعه از سوی شخصی چینی نیز تایید شده که ادعا می کند به نسخه آزمایشی آیفون بعدی دسترسی داشته و توانسته بنچمارک Geekbench را روی آن اجرا نماید که تصویر آن در پایین قابل مشاهده است. در این تصویر می توان به سختی دید که به نام آیفون 6SE اشاره شده و خبری از آیفون 7 نیست؛ ضمناً iOS 10 نیز روی آن به اجرا در می آید.

آیفون 6 اس پیش از این امتیاز 4427 در تست چند هسته ای و امتیاز 2542 در تست تک هسته ای را دریافت کرده بود. بنابراین این دیوایس جدید مسلماً به چیپستی جدیدتر مجهز شده چرا که به ترتیب امتیازهای 5210 و 3042 را به ثبت رسانده است. اگرچه هنوز نمی توان مطمئن بود، اما این مسئله نشان می دهد که احتمالاً شاهد بهره گیری از چیپست های A10 اپل به عنوان قلب تپنده آیفون های جدید خواهیم بود.

gsmarena_001-w600-h600

منبع چینی مورد اشاره اطلاعات دیگری نیز از آیفون 6SE منتشر نموده و می گوید که برخلاف انتظارات، شاهد استفاده از دکمه هوم خازنی در آیفون جدید نخواهیم بود، چرا که نسخه آزمایشی آن کماکان از یک دکمه فیزیکی بهره می برد. با این حال به نظر می رسد که تکنولوژی نمایشگر True Tone آپید پرو 9.7 اینچی توانسته راه خود را به دیوایس جدید باز کند. ضمناً گفته می شود که اندازه نمایشگر و رزولوشن دستگاه هیچ تفاوتی با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس نخواهد داشت.

علاوه بر این، یکبار دیگر گفته شده که شاهد استفاده از دوربین دوگانه در آیفون جدید خواهیم بود. با این حال به نظر می رسد که تکنولوژی مورد استفاده برای این دوربین اندکی با موبایل های آنر 8 و P9 هوآوی تفاوت دارد و قرار نیست یکی از سنسورها رنگ سیاه و سفید و دیگری رنگ های کامل را به ثبت برساند. در عوض ظاهراً اهالی کوپرتینو از همان روش مورد استفاده در موبایل G5 ال جی استفاده کرده و دو سنسور مختلف با طول کانونی متفاوت را در دوربین جای داده اند.

در نهایت منبع چینی افزوده که بعد از عرضه موبایل های 6SE، اپل به فروش نسل 6 اس ادامه خواهد داد اما فروش رنگ های طلایی و رزطلایی آنها متوقف خواهد و در انحصار دیوایس های جدید باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    با این لو رفتن ها دیگه لذت کنفرانس ها از بین رفته. انقد هم اطلاعات متناقض اومده که آدم گیج میشه. از این اخباری که در مورد محصولاتی هست که هنوز نیومده ، اصلا خوشم نمیاد ?

مطالب پیشنهادی