ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

HTC Desire 10 Lifestyle
تکنولوژی

موبایل Desire 10 Lifestyle از اچ تی سی و وعده موبایلی زیبا و ارزان قیمت

شرکت تایوانی اچ تی سی خود را آماده می کند تا در ماه سپتامبر، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، دو تلفن هوشمند جدید را روانه بازار سازد؛ دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

شرکت تایوانی اچ تی سی خود را آماده می کند تا در ماه سپتامبر، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، دو تلفن هوشمند جدید را روانه بازار سازد؛ دیزایر ۱۰ پرو و دیزایر ۱۰ لایف استایل.

افشا کننده مشهور LlabTooFeR@ در توییتر، که همواره اخبار  زیادی در خصوص محصولات منتشر نشده کمپانی اچ تی سی در چنته دارد، به تازگی اطلاعات تازه ای را در خصوص موبایل دیزایر ۱۰ لایف استایل منتشر کرده، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

طبق گفته های او، این تلفن هوشمند جدید محصولی اقتصادی اما شیک و خوش دست است و با قیمت حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلاری خود ارزش پولی که برایش می پردازید را خواهد داشت.

ظاهراً برای پایین آوردن قیمت تمام شده، اچ تی سی یک چیپ مجتمع چهار هسته ای و نه چندان قدرتمند از سری اسنپدراگون ۴۰۰ را برای این محصول در نظر گرفته است. البته مدل دقیق این چیپ هنوز مشخص نیست، اما امیدواریم که منظور آخرین نسخه موجود در بازار آن باشد.

دیزایر ۱۰ لایف استایل مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچ با کیفیت اچ دی (و نه حتی تمام اچ دی) است و شرکت سازنده ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای آن در نظر گرفته است.

این محصول به احتمال فراوان با اندروید مارشملو روانه بازار خواهد شد، اما به فاصله ای نه چندان زیاد می توان طعم شیرین اندروید نوقا را روی آن چشید.

هنوز تصویری از دیزایر ۱۰ لایف استایل در فضای مجازی منتشر نشده، اما تصور می شود که این موبایل همزمان با دیزایز ۱۰ پرو (تصویر ابتدای مطلب) در یک روز رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی