ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر جدید HP برای لپتاپ ها، اطلاعات روی صفحه را از اطرافیان مخفی نگه می دارد

بعضی از اوقات ممکن است تمایلی نداشته باشید که دیگر افراد حاضر در پیرامونتان، قادر به مشاهده نمایشگر لپتاپ تان باشند، در همین راستا HP دست به کار شده و راه حلی برای این مسئله ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

بعضی از اوقات ممکن است تمایلی نداشته باشید که دیگر افراد حاضر در پیرامونتان، قادر به مشاهده نمایشگر لپتاپ تان باشند، در همین راستا HP دست به کار شده و راه حلی برای این مسئله یافته است. این کمپانی اخیراً نمایشگری ساخته که با فشار یک دکمه، زاویه دید را محدود می کند و به تبع آن، مشاهده صفحه از سوی افرادی که کنارتان نشسته اند سخت می شود.

قابلیت مورد بحث به کمک جلوگیری از تابش نور از بخش های کناری نمایشگر به دست آمده است. بدین شکل، وقتی که آن را فعال کرده باشید، تنها در صورتی می توانید صفحه را به وضوح مشاهده کنید که تقریباً به صورت مستقیم و در زاویه محدود 70 درجه ای در حال تماشای نمایشگر باشید؛ در این میان 95 درصد از نور تابانده شدن به اطراف نیز از بین می رود تا دیگران قادر به مشاهده تصویر نباشند.

این اولین باری نیست که راه حلی برای مشکل مورد اشاره در نظر گرفته شده و برخی از مردم با خرید برچسب های خاصی و چسباندن آن روی نمایشگر، همین امر را محقق می کنند. با این حال، این روش مشکلات خاص خود را دارد و باید بپذیرید که از این پس، نمایشگری تیره تر و صفحه ای تاریک تر خواهید داشت که حتی هنگام تنهایی هم قابل تغییر نیست.

اما نکته جالب توجه درباره فیلتر تصویری HP، امکان خاموش و روشن کردن آن با یک میانبر روی کیبورد است. بنابراین می توانید هنگامی که نیاز نیست قابلیت مورد اشاره را خاموش کنید و همیشه شاهد نمایشگری تیره نخواهید بود.

این قابلیت که «Sure View» نامیده می شود، با همکاری 3M توسعه یافته که در واقع خود فروشنده برچسب های فیلتر تصویر به شمار می رود. ناگفته نماند از ماه سپتامبر پیش رو، ویژگی Sure View روی دو لپتاپ EliteBook 1040 و EliteBook 840 کمپانی HP در دسترس خواهد که هر دو نمایشگری لمسی با رزولوشن 1080p دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    اچ پی عالیه

مطالب پیشنهادی