ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت رسما از اپلیکیشن Cache رونمایی کرد

مایکروسافت امروز به طور رسمی از جدیدترین محصول پروژه گاراژ خود پرده برداشت؛ اپلیکیشنی به نام Cache که برای "بوکمارک کردن چیزهایی که برایتان اهمیت دارد" طراحی شده است. این اپلیکیشن که اول از همه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

مایکروسافت امروز به طور رسمی از جدیدترین محصول پروژه گاراژ خود پرده برداشت؛ اپلیکیشنی به نام Cache که برای "بوکمارک کردن چیزهایی که برایتان اهمیت دارد" طراحی شده است. این اپلیکیشن که اول از همه برای آیفون و ویندوز دسکتاپ عرضه می شود، می تواند کلیه محتوای ذخیره شده در خود را میان دستگاه های مختلف همگام سازی کند.

شما می توانید از Cache برای ذخیره یادداشت های کوچک، تصاویر، صفحات وب، فایل ها، رفرنس ها و یادداشت های بلندتان استفاده کنید. همچنین امکان ساخت گروه از این محتوا هم برایتان فراهم شده تا بتوانید آن ها را در دسته بندی هایی مثل پروژه ها، مشتریان، وظایف، ایده ها و ... سازماندهی کنید.

1472081142_capture-value_,zsrngkjlsdfbn-w600

و البته در این حالت باز هم به تمام این محتوا در میان دستگاه های مختلف دسترسی خواهید داشت. Cache در عمل به OneClip شباهت دارد، اپلیکیشنی که مایکروسافت آن را در حکم یک کلیپ بورد دیجیتالی و قابل همگام سازی میان دستگاه های مختلف طراحی کرده بود.

Cache آخرین محصول از میان اپلیکیشن های متعددی است که مایکروسافت گاراژ تا کنون برای کاربران تلفن های هوشمند به ارمغان آورده است. تیم گاراژ پیش از این کیبورد Word Flow را به پلتفرم iOS و Arrow Launcher را به اندروید آورده بود، و همچنان مشغول توسعه پروژه های دیگری است که می توانید فهرستی از آن ها را در وبسایت رسمی مایکروسافت گاراژ مشاهده نمایید.

شایان ذکر است که اپلیکیشن Cache هنوز برای دانلود آماده نشده، اما می توانید همین حالا با مراجعه به وبسایت اختصاصی آن برای تجربه نسخه پیش نمایشی از آن ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی