ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل جدید شارپ Aquos Z2
تکنولوژی

شارپ موبایل جدید Aquos Z2 را در تایوان رونمایی کرد

با آن که تولید تلفن های هوشمند برای بیشتر فعالان این بازار کسب و کاری ضررده محسوب می شود، اما به نظر می رسد کمپانی هایی چون شارپ فعلاً قصد خروج از آن را ندارند. این ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

با آن که تولید تلفن های هوشمند برای بیشتر فعالان این بازار کسب و کاری ضررده محسوب می شود، اما به نظر می رسد کمپانی هایی چون شارپ فعلاً قصد خروج از آن را ندارند. این شرکت به تازگی محصولی جدید با نام Aquos Z2 و مجهز به چیپ مجتمع Helio X20 ساخت مدیاتک را در کشور تایوان رونمایی کرده است.

این فبلت میان رده با قیمت ۲۸۴ دلاری خود از نمایشگری ۵.۵ اینچ با کیفیت تمام اچ دی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی Aquos Z2 نیز دارایی فلش دوگانه و تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فاز است.

Sharp-Aquos-Z2-3

دوربین ۸ مگاپیسلی جلویی هم از گشادگی لنز f/1.8 و میدان دید ۸۲ درجه ای برخوردار است. ضمن این که موبایل دو سیمکارته جدید شارپ قابلیت اتصال به شبکه پر سرعت 4G LTE را نیز داراست.

Sharp-Aquos-Z2-2

تلفن هوشمند میان رده Aquos Z2 با بدنه فلزی خود از یک باتری غیر قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است، که به لطف تکنولوژی «Pump Express» شرکت مدیاتک و پورت USB-C در مدت ۲۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود و می توان با ۱۰ دقیقه شارژ تا یک ساعت مکالمه کرد. البته سرعت انتقال اطلاعات از این درگاه معادل پورت USB 2.0 خواهد بود.

Sharp-Aquos-Z2

شارپ شرایط خوبی را از لحاظ فروش در کشور ژاپن تجریه نمی کند، بنابراین مدیران این شرکت تصمیم گرفته اند که تمرکز بیشتری را صرف بازارهای پرسود مناطق دیگری از شرق آسیا نمایند. به همین دلیل است که Aquos Z2 به جای ژاپن، برای اولین بار در کشور تایوان رونمایی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    الان این کجاش میانردس؟
    حتما که نباید از اسنپ دراگون 820 استفاده کنن که بشه پرچمدار

  • امینnew
    امینnew | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    قیمت خوبی داره

  • MHS
    MHS | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    یا علی با این مشخصات از اس ۷ هم بهتره که??

مطالب پیشنهادی