ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل به کار اپلیکیشن ناکارآمد Device Assist خاتمه می دهد

اگر از کاربران اپلیکیشن Device Assist گوگل هستید، خبر بدی برایتان داریم. به نظر می رسد گوگل به طور ناگهانی تصمیم گرفته تا به پشتیبانی از این اپلیکیشن خاتمه بدهد. کاربران اخیرا هنگام باز کردن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

اگر از کاربران اپلیکیشن Device Assist گوگل هستید، خبر بدی برایتان داریم. به نظر می رسد گوگل به طور ناگهانی تصمیم گرفته تا به پشتیبانی از این اپلیکیشن خاتمه بدهد. کاربران اخیرا هنگام باز کردن Device Assist، با پیغامی مبنی بر وجود مشکلاتی در اپلیکیشن مواجه می شوند که با اشاره روی آن صفحه راهنمایی های آنلاین گوگل باز خواهد شد.

گوگل Device Assist را اواخر سال 2014 و با هدف ارائه راه حل برای رفع مشکلات دستگاه های نکسوس و اندروید وان منتشر کرد. اما این اپلیکیشن نه تنها هیچ کاربردی نداشت، بلکه با پیشنهاد ری استارت کردن دستگاه در زمانی که اندروید خالص هنوز چنین گزینه ای در اختیار نداشت، مایه خنده و تمسخر کاربران بود.

راهنمایی ها و راه حل های پیشنهادی این اپلیکیشن به طرز عجیبی احمقانه بودند، بنابراین عجیب نیست که گوگل تصمیم به قطع پشتیبانی از آن گرفته است. با این اقدام، Device Assist دیگر در فهرست اپلیکیشن های پلی استور به نمایش در نمی آید. اما اگر از قبل آن را نصب کرده باشید کماکان می توانید اجرایش کنید، با این تفاوت که دیگر هیچ راهنمایی یا ترفند جدیدی از جانب گوگل به آن اضافه نخواهد شد.

در هر صورت، با قطع پشتیبانی گوگل از این اپلیکیشن اتفاق خاصی برای کاربران دستگاه های نکسوس نخواهد افتاد، چرا که اندروید نوقا دارای یک سری تنظیمات پیشنهادی است که مطمئنا همین موارد برای کاربران کفایت می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی