ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مجدد مشخصات سخت افزاری آیفون 7، به مقاومت آن در برابر آب اشاره دارد

کمپانی Goldgenie که شهرت خود را مدیون فروش تجهیزات لوکس در فروشگاه آنلاینش است، اخیراً مشخصات سخت افزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل را منتشر کرده که گفته می شود در تاریخ 7 ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

کمپانی Goldgenie که شهرت خود را مدیون فروش تجهیزات لوکس در فروشگاه آنلاینش است، اخیراً مشخصات سخت افزاری آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل را منتشر کرده که گفته می شود در تاریخ 7 سپتامبر (17 شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی می شوند و پیش فروششان از 19 شهریور آغاز می گردد. چندی پیش هم تغییراتی در برنامه زمانی کارمندان اپراتور مخابراتی AT&T به وجود آمد که حکایت از عرضه احتمالی دو موبایل جدید اپل در تاریخ دوم مهرماه داشت.

بنابر اطلاعات وب سایت Goldgenie، آیفون 7 اهالی کوپرتینو به نمایشگری 4.7 اینچی با رولوشن 750x1334 مجهز شده و چیپست A10 قلب تپنده آن خواهد بود. از دیگر مشخصات دستگاه به دو گیگابایت حافظه رم، حافظه های داخلی 16، 64 و 128 گیگابایتی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می توان اشاره کرد. گفته می شود که این دستگاه در برابر آب مقاوم بوده و باتری 1960 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است.

از سوی دیگر اما، آیفون 7 پلاس به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 تجهیز شده و از جمله تفاوت های آن با عضو دیگر خانواده آیفون 7، استفاده از لرزشگیر تصویر برای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، حافظه رم 3 گیگابایتی و عرضه در سه مدل 32، 128 و 256 گیگابایتی ذکر شده است.

آیفون 7 پلاس بنابر مشخصات فاش شده 6.1 میلی متر قطر دارد که 1.2 میلی متر از آیفون 6 اس پلاس ساکنین کوپرتینو باریک تر است. متاسفانه وب سایت مورد اشاره صحبتی درباره باتری مدل پلاس آیفون جدید به میان نیاورده. فراموش نکنیم که تا به امروز مشخصات مختلفی درباره نسل جدید آیفون به گوش رسیده و به همین جهت، تا تایید رسمی اپل نمی توان از صحت این مشخصات سخت افزاری اطمینان داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مصیب
    مصیب | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    خداییش بس کنید . یه نگاهی به اخبار یک ماه گذشته خودتون بندازید . دقیقا روزی 2 تا مطلب میزارید از این که عکس آیفون جدید لو رفت یا فیلم ازش اومد و یا مشخصاتش لو رفت . واقعا خودتون احساس نمیکنید دارید رو اعصاب مخاطب میرید

  • lohrasbi
    lohrasbi | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    ram 2?
    battrey 1960 ma??? :)))

  • سینا اکبری
    سینا اکبری | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا دیگه همش آیفون, آیفون... اینقدر اخبار جور و واجور از آیفون منتشر میشه آدم بدش میاد. مرسی اه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی