ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گزارش عملکرد شرکت اچ پی در سه ماهه سوم ۲۰۱۶
تکنولوژی

گزارش HP از سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶: درآمد ۱۱.۸۹ میلیارد دلاری

کمپانی آمریکایی اچ پی (HP) توانست در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶ با ثبت درآمدی ۱۱.۸۹ میلیارد دلاری، همه پیش بینی های قبلی کارشناسان بورس وال استریت در خصوص عملکردش را پشت سر بگذارد. ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

کمپانی آمریکایی اچ پی (HP) توانست در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۱۶ با ثبت درآمدی ۱۱.۸۹ میلیارد دلاری، همه پیش بینی های قبلی کارشناسان بورس وال استریت در خصوص عملکردش را پشت سر بگذارد.

پیش از این برآورد شده بود که این کمپانی باسابقه دنیای تکنولوژی در سومین دوره سه ماهه مالی خود در سال جاری، به درآمدی ۱۱.۴۷ میلیارد دلاری دست پیدا کند. البته نمی توان مقایسه عملکرد سال به سالی را برای اچ پی به دست آورد، چرا که این شرکت در نوامبر سال گذشته بخش سرورهای تجاری را از بدنه اصلی کمپانی جدا ساخت.

از سوی دیگر، دیدگاه مقامات این شرکت در خصوص عملکرد سه ماهه آخر ۲۰۱۶ چندان امیدوار کننده نیست و آنها باور دارند که عملکرد شرکتشان در این دوره ضعیف تر از پیش بینی های قبلی خواهد بود.

سود عملیاتی ۱.۱ میلیارد دلاری اچ پی در شرایطی به ثبت رسیده که بنا بر بررسی انجام شده توسط موسسات معتبری چون گارتنر و IDC، حجم بازار رایانه های شخصی و لوازم جانبی آن در طی سال جاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

شاید به همین دلیل باشد که کمپانی آمریکایی در اواخر سال گذشته تصمیم گرفت کسب و کار سرورهای تجاری خود را از بخش رایانه های شخصی جدا کند. در چنین شرایطی سرمایه گذاران بهتر می توانند از عملکرد شرکت و وضع آن در بازار آگاه شوند. ضمن این که در چنین شرایطی مدیران دید واقعی تری نسبت به عملکرد بخش های مختلف این مجموعه خواهند داشت.

بدون احتساب بخش سرورهای تجاری، اچ پی در حال حاضر حدود ۲۴ میلیارد دلار ارزش دارد و پس از لنوو، بزرگترین سازنده رایانه های شخصی در دنیا به حساب می آید. در بخش ماشین های اداری و پرینترها نیز این شرکت با اختلاف بسیار زیاد، تولید کننده و برند اول بازار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد ح
    محمد ح | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    عاشق اچ پی ام واقعا هم طراحی خوبی داره هم قیمت مناسب
    اونوقت ملت گیر دادن به ایسوز احححح

مطالب پیشنهادی