ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Power Toggles؛ مجموعه ای از ویجت های کاربردی و قابل شخصی سازی اندروید

ویجت های صفحه خانه و نوار نوتیفیکیشن ها، ابزاری هستند که زودتر از جستجو در منوها و باز کردن اپلیکیشن ها شما را به هدف تان می رسانند. اندروید غنی ترین سیستم عامل موجود از نظر تعداد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ویجت های صفحه خانه و نوار نوتیفیکیشن ها، ابزاری هستند که زودتر از جستجو در منوها و باز کردن اپلیکیشن ها شما را به هدف تان می رسانند. اندروید غنی ترین سیستم عامل موجود از نظر تعداد و تنوع این ویجت هاست، و نکته بسیار عالی اینکه در آن می توان این ویجت ها را بسته به سلیقه و احتیاج به طور کامل شخصی سازی کرد.

Power Toggles یکی از قوی ترین اپلیکیشن های موجود برای این کار به شمار می رود؛ محصول یک تیم توسعه دهنده مستقل که بهترین امکانات شخصی سازی که تاکنون برای ویجت ها دیده اید را در اختیارتان گذاشته است.

Power Toggles 1-w600

ویجت های Power Toggles را می توانید در صفحه خانه، نوار نوتیفیکیشن ها و در قالب یک پوشه گسترش پذیر استفاده کنید.

این ویجت ها می توانند هر چیزی باشند؛ از میان برهای ساده برای اپلیکیشن ها گرفته تا ویجت های پیشرفته تری مثل سوئیچ اختصاصی ری استارت و خاموش شدن دستگاه، سوئیچ روشن ماندن دائمی نمایشگر و سوئیچ فرمان های اتوماسیون Tasker که در اندروید به طور پیش فرض دسترسی به آن ها ممکن نیست.

Power Toggles از طریق فعال سازی و تعامل با System UI Tuner اندروید توانسته تا دسترسی به چنین فرمان هایی را برایتان ممکن کند. بنابراین با یک اپلیکیشن ویجت ساز معمولی طرف نیستید.

ویجت هایی که برای قرارگیری در هر قسمت از سیستم عامل انتخاب می کنید را می توان شخصی سازی کرد. انتخاب رنگ، عنوان، ابعاد و حتی آیکن آن ها به دست خودتان سپرده شده تا ویجت ها را مطابق سلیقه و احتیاجی که دارید شخصی سازی کرده و در صفحه بچینید.

Power Toggles 2-w600

با Power Toggles به بیش از 40 ویجت در قالب ویجت های صفحه خانه، سوئیچ های نوار ابزار و مجموعه دست چین شده ابزارک ها در یک پوشه دسترسی دارید که می توانند به طرز چشمگیری کار با سیستم عامل را برایتان آسان کنند.

ویجت های Power Toggles در حالت آنروت سیستم عامل به قدر کافی کاربردی هستند، اما اگر از مزیت روت برخوردار باشید قادرید بین آن ها و اپلیکیشن اتوماسیون Tasker هم تعامل برقرار کنید و ببینید که انجام کارها چقدر ساده تر و لذت بخش تر از گذشته می شود.

اما تمام مزایای Power Toggles به کنار، بهترین نکته در مورد این اپلیکیشن رایگان بودن آن است. به کلیه امکاناتی که برایتان گفتیم می توانید بدون پرداخت هزینه دسترسی داشته باشید، و این در حالیست که خبری از تبلیغات آزاردهنده هم در Power Toggles نیست.

این ویجت ساز فوق العاده کاربردی را می توانید همین حالا از پلی استور و کافه بازار برای کلیه گجت های اندرویدی دانلود کنید.

Power Toggles

Power Toggles

سازنده: Painless Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا بدری
    علیرضا بدری | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    من شیش ساله ازش دارم استفاده میکنم
    حتی کویک ستینگ خود گوشیم هم با ایکسپوزد حذف کردم اینو جایگزین کردم

مطالب پیشنهادی