ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل Xiaomi Mido
تکنولوژی

موبایل تازه ای از سری ردمی شیائومی با ۲ گیگابایت رم در بنچمارک گیکبنچ روئیت شد

به نظر می رسد شرکت شیائومی می خواهد همچنان با سرعت زیاد به تولید مدل های مختلف از موبایل های سری ردمی ادامه دهد. در شرایطی که چند روز بیشتر از رونمایی موبایل میان رده ردمی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

به نظر می رسد شرکت شیائومی می خواهد همچنان با سرعت زیاد به تولید مدل های مختلف از موبایل های سری ردمی ادامه دهد. در شرایطی که چند روز بیشتر از رونمایی موبایل میان رده ردمی نوت ۴ نمی گذرد، سر و کله نسخه ای تازه از موبایل ردمی ۴ با رم ۲ گیگابایتی در پایگاه داده بنچمارک معروف گیکبنچ (Geekbench) پیدا شده است.

این محصول جدید با نام مستعار «Xiaomi Mido» مجهز به چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۲۵ با کلاک هسته های ۲.۰۲ گیگاهرتز و اندروید ۶.۰.۱ است. پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

گرچه در جدول مشخصات اشاره ای به آن نشده، اما انتظار می رود که این موبایل ارزان قیمت از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی برخوردار باشد. مدل ۳ گیگابایتی ردمی ۴ شیائومی با پردازنده مشابه، از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می برد. ضمن این که نمایشگر هر دوی آنها نیز ۵ اینچی است.

The-version-of-the-Xiaomi-Redmi-4-with-2GB-of-RAM-is-run-through-Geekbench-twice.jpg

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید، امتیاز تک هسته ای «Xiaomi Mido» برابر با ۸۴۲ و امتیاز چند هسته ای آن ۳۶۰۸ است، که برای موبایلی میان رده و ارزان قیمت نسبتاً مناسب به نظر می رسد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه و جنس بدنه نسخه تازه ردمی ۴ در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید شرکت سازنده چه زمانی اطاعات بیشتری را در خصوص آن منتشر می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی