ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ضیافت پنالتی ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Flip Diving

com- (1)-w600

اگر بازی محبوب بیلیارد ایت بال پول را بازی کرده باشید پس حتماً نام استودیوی Miniclip.com به گوشتان خورده. Miniclip.com پس از موفقیت های کم نظیر ایت بال پول به سراغ یک ورزش مفرح دیگر رفته است. در فلیپ دایوینگ، آخرین ساخته ی این استودیوی سوئدی، باید به سمت آب شیرجه بزنید!

فلیپ دایوینگ قرار است شما را با چالش های متعددی رو به رو سازد. پس از ورود به بازی باید از میان شخصیت های متنوع و گوناگونی که در اختیارتان قرار دارد یکی را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. هر یک از این کاراکترها به نسبت وزن و فیزیک شان دارای توانایی های گوناگون و منحصر به فردی هستند.

در این بازی قادر خواهید بود از روی صخره، درختان، وسایل بازی، قلعه ها و... به سمت آب شیرجه بزنید و با جمع آوری سکه های موجود، به آزاد کردن ترفندها و حرکت های جدید بپردازید. در پایان نیز زیباترین شیرجه های شما برای به اشتراک گذاری با دیگر کاربران در سراسر جهان ضبط می شود.

Flip Diving

Flip Diving

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 77 / 97.4 مگابایت زبان:

Circle Swipe 

screen696x696 (1)-w600

همین ابتدای کار بگوییم که سیرکل سوایپ برای امتحان کردن مهارت های شما پا به عرصه گذاشته است. سیرکل سوایپ یک بازی کاملاً داینامیک بوده و قصد دارد در هر سطح با بالا بردن سرعت بازی، قدرت عکس العمل شما را بسنجد. با شروع بازی با دو حلقه ی رنگی در کناره ها و یک توپ رنگی در وسط مواجه هستیم.

باید در مدت زمانی کم این توپ کروی را به داخل یکی از این دو حلقه با رنگ مناسب بیاندازید. با پیش روی در بازی و طی کردن هر مرحله سرعت بازی نیز افزایش می یابد. همین سرعت ناموزون، در عین ساده بودن کنترل بازی می تواند برایتان گران تمام شود و شما را به اشتباه بیندازد. در سیرکل سوایپ به ثبت رکورد بپردازید، قدرت انگشتان خود را به چالش بکشید و از رنگ های متنوع و شاد لذت ببرید.

Circle Swipe

Circle Swipe

سازنده: Tsybasco قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 24 / 33.8 مگابایت زبان:

Soccer Shootout

com- (5)-w600

مطمئناً یکی از دلهره آورترین لحظات ورزش فوتبال وقتی است که بازی به ضربات پنالتی می کشد. کافیست بازی مساوی شود و ضربات شوم پنالتی تعیین کننده ی برنده ی مسابقه باشد؛ اگر از طرفداران دو آتیشه ی فوتبال باشید، در همین چند دقیقه چنان ترس وحشتناکی به جانتان می افتد که غیر قابل وصف است.

اگر به دنبال چالش های این چنینی می گردید و تصور می کنید که در کار دروازه بانی و یا پنالتی زدن مهارت دارید، ساکر شوت اوت یکی از پیشنهادهای آخر هفته ی ما به شماست. در ساکر شوت اوت باید تیم خود را انتخاب و با آموزش مهارت های کافی به بازیکنان تان، آنان را برای ضیافت پنالتی ها آماده کنید.

آخرین ساخته ی Gamegou Limited به دو بخش دروازه بانی و پنالتی زدن تقسیم شده است که در طی آن باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه ی نمایش اقدام به گرفتن توپ و یا شوت کردن آن بکنید. همچنین در یک بخش چند نفره ریل تایم نیز قادر خواهید بود دوستان خود را به بازی دعوت کرده و آن ها را به چالش بکشید.

Soccer Shootout

Soccer Shootout

سازنده: Gamegou Limited قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 85.2 مگابایت زبان:

Riptide GP: Renegade

com- (3)-w600

اسم وکتور یونیت که می آید، خوب می دانید که با چه طیف بازی هایی رو به رو هستید. اگر جت اسکی را یک ورزش مفرح می دانید، عاشق ورزش های آبی هستید وسرعت و هیجان سبب ترشح آدرنالین در بدنتان می شود پس Riptide GP: Renegade را از دست ندهید.

Riptide GP: Renegade قرار است با معرفی هیدروجت ها ما را به آینده ی مسابقات جت اسکی برده و در طی چندین مرحله ی جذاب و لذت بخش به محک زدن مهارت هایمان بپردازد. با پیش روی در بازی و جمع آوری امتیازات قادر هستید هیدروجت های قدرتمندتری خریداری کنید و حتی به شخصی سازی آن ها بپردازید.

آخرین ساخته ی وکتور یونیت ضمن برخورداری از گرافیک جذاب، سیستم کنترل ساده و مسیر های متنوع و پر جزئیات از بخش آنلاین نیز پشتیبانی می کند. با وارد شدن به بخش آنلاین بازی می توانید با 8 بازیکن از سراسر جهان به رقابت پرداخته، امتیازات بیشتری جمع آوری کنید و در آخر رتبه ی خود را ارتقاء دهید.

Riptide GP: Renegade

Riptide GP: Renegade

سازنده: Vector Unit قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 92.71 / 108 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir
    Amir | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    بازی circle swipe برای اندروید هم منتشر شده.
    لطفا اصلاح کنید

    • سامان میرزا
      سامان میرزا | ۵ شهریور ۱۳۹۵

      اصلاح شد، ممنون بابت اطلاع رسانی.

مطالب پیشنهادی