ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون سال 2017 فاقد دکمه هوم خواهد بود [شایعه]

تنها یک ماه تا رونمایی از آیفون های جدید باقی مانده و مرتبا شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات دست اولی از این گجت ها هستیم که از گوشه و کنار لو می روند. در همین ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

تنها یک ماه تا رونمایی از آیفون های جدید باقی مانده و مرتبا شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات دست اولی از این گجت ها هستیم که از گوشه و کنار لو می روند. در همین بین، بلومبرگ گزارش داده که آیفون 2017 دیگر در برگیرنده دکمه هوم سمبلیکی که کاربران به آن عادت داشته اند نخواهد بود.

این خبر البته در کنار گزارشاتی به دست آمده که بیشتر به آیفون 7 مربوط می شوند؛ دستگاهی که با ورودش دهمین سال معرفی این تلفن هوشمند انقلابی را جشن خواهد گرفت. در مورد این نسخه از آیفون هم باید بگوییم که طبق اخبار منتشره توسط وال استریت ژورنال از تکنولوژی نمایشگر OLED بهره می گیرد و به همین خاطر بخش جلویی آن بیشتر شبیه «ورقه ای از شیشه به نظر خواهد آمد».

به غیر از حذف دکمه هوم اما خبر مهم دیگری در مورد آیفون سال 2017 در دسترس نیست. البته نشریه Nikkei Asian Review اوایل همین هفته گزارش داد که اپل احتمالا سال آینده موبایل اعلای دیگری را هم معرفی خواهد کرد که همچون گلکسی اس 7 اج نمایشگری خمیده دارد. در واقع بنابر این گزارش، سامسونگ احتمالا تامین کننده این نمایشگرهای خمیده خواهد بود.

در مورد نسخه آتی آیفون هم باید بگوییم که طبق خبرهای مختلف این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود و در عوض جای این بخش را روی بدنه آن یک پورت لایتنینگ گرفته است. در بخش پشتی دستگاه هم دو دوربین اصلی خودنمایی می کنند و رم آن هم به سه گیگابایت ارتفاء خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهیار کریمی
    مهیار کریمی | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    گاوها هم پرواز میکنند...!

  • ehsan dorani
    ehsan dorani | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    مگه داریم؟مگه میشه?

  • Parsa Mashalchian
    Parsa Mashalchian | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    واقعا حیفه که دکمه هوم حذف بشه

مطالب پیشنهادی