ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند موتو زی پلی احتمالا 16 شهریور رونمایی می شود

به تازگی عکس های زیادی از تلفن هوشمند موتو زی پلی به بیرون درز کرده که در واقع یک موبایل اندرویدی معرفی نشده است و هم اکنون توسط دو شرکت موتورولا و لنوو در دست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

به تازگی عکس های زیادی از تلفن هوشمند موتو زی پلی به بیرون درز کرده که در واقع یک موبایل اندرویدی معرفی نشده است و هم اکنون توسط دو شرکت موتورولا و لنوو در دست ساخت قرار دارد.

روز گذشته نیز این تلفن هوشمند سوژه عکاسی فردی در یکی از فروشگاه های چین شد تا بر همه روشن گردد که به زودی شرکت های یاد شده رسما پرده ها را از روی این اسمارت فون بر می دارند.

دستگاه شکل و شمایلی شبیه به موتو زی دروید و موتو زی فورس دروید دارد و تفاوتش اما در ماژول هایی است که برای آن در نظر گرفته شده و موتو ماد خوانده می شوند. حال به لطف عکسی که اخیرا از این دستگاه به دست آمده و در ادامه نیز آن را مشاهده خواهید کرد وجود موتو مادها تایید شده و علاوه بر این می توان ماژول اسپیکر JBL SoundBoost (که هم اکنون قیمتی برابر با 79.99 دلار دارد) و همچنین ماژول دوربین Hasselblad را نیز روی آن مشاهده کرد.

در کنار تصویری که تبلیغ موتو زی پلی در یکی از فروشگاه های چین را نشان میدهد، عکس هایی از خود گجت نیز دیده می شود که یکی از آنها نام موبایل و همچنین سیستم عامل آن (اندروید مارشملو 6.0.1) را نشان می دهد.

براساس اعلام یکی از کاربران توئیتر به نام  The Malignant، این تلفن هوشمند احتمالا قیمتی بین 400 الی 500 دلار در چین دارد و احتمالا در تاریخ ششم سپتامبر (شانزده شهریور) رونمایی خواهد شد.

از نظر امکانات هم باید بگوییم که این موبایل به نمایشگری 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p مجهز شده و سه گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 625 و جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد داشت.

i5^cimgpsh_orig

The-Moto-Z-Play-is-coming-soon (1) The-Moto-Z-Play-is-coming-soon (2) The-Moto-Z-Play-is-coming-soon (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    از این به بعد جک سه و نیم میلیمتری هدفون هم به مشخصات اصلی هر اسمارت فون اضافه شده

مطالب پیشنهادی