ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل معرفی نشده Moto E3 Power لنوو از بازار هنگ کنگ سر درآورد

کمپانی های لنوو و موتورولا طی سال جاری فعالیت های زیادی داشته اند، مثلاً سه مدل جدید تحت عنوان Moto G4 را به خانواده محصولات میان رده و ارزان قیمت خود افزوده، ضمن اینکه سری تازه Moto ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

کمپانی های لنوو و موتورولا طی سال جاری فعالیت های زیادی داشته اند، مثلاً سه مدل جدید تحت عنوان Moto G4 را به خانواده محصولات میان رده و ارزان قیمت خود افزوده، ضمن اینکه سری تازه Moto Z را نیز به عنوان یکی از بهترین نمونه های تلفن همراه ماژولار در کنار Moto Mods رونمایی نمودند.

با این حساب، می توان شرکت های فوق را یکی از پرکارترین مجموعه ها در عرصه موبایل دانست، اما ظاهراً آنها هنوز از پای ننشسته و قصد دارند در سال 2016 سری Moto E را نیز با مدل های جدیدی به روز رسانی نمایند. در همین راستا، اسمارت فونی تحت عنوان Moto E3 Power به بازار کشور هنگ کنگ راه یافته که قیمتی حدود 142 دلار دارد.

moto-e3-power-1

شواهد موجود حکایت از آن دارند که تلفن همراه مورد بحث با تمرکز ویژه بر عملکرد فوق العاده باتری طراحی و ساخته شده. این دستگاه احتمالاً با صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p به همراه چیپست MTK6735P ساخت مدیاتک مجهز به پردازنده هشت هسته ای 1.0 گیگاهرتزی معرفی می گردد.

همچنین در این دستگاه از 2 گیگابایت رَم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده، و باتری قدرتمند 3500 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تغذیه سخت افزار آن را بر عهده دارد. از جمله امکانات ارتباطی این موبایل دو سیم کارت نیز می توان به پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد.

لازم به ذکر است با حضور این اسمارت فون در بازار هنگ کنگ، حساب کاربری موتورولای هند نیز شروع به تبلیغ Moto E3 Power نموده، بنابراین به احتمال زیاد شاهد رونمایی رسمی از این دستگاه در نمایشگاه IFA برلین خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی